امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5863 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در پایان معاملات امروز بازار سهام؛

بی‌توجهی سرمایه‌گذاران به بزرگان بازار/ شاخص بورس با افت ۳۰۰ واحدی به ۷۱۸۲۲ واحد رسید

خبراشاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۳۰۰ واحدی به رقم ۷۱۸۲۲ واحد رسید و ارزش روز بازار هم به رقم ۳۲۵ هزار میلیارد تومان نزدیک شد؛ همچنین طی ماه‌های اخیر تک‌سهم‌های بازار در کانون توجه سرمایه‌گذاران بوده است. یران:
 بی‌توجهی سرمایه‌گذاران به بزرگان بازار/ شاخص بورس با افت ۳۰۰ واحدی به ۷۱۸۲۲ واحد رسید

به گزارش خبرایران، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با افت 300 واحدی به کانال 71 هزار واحد بازگشت که سرمایه‌گذاری غدیر،‌ گروه مپنا، هلدینگ تاپیکو، ایران خودرو، مخابرات، ملی صنایع مس ایران و سایپا بیشترین تأثیر منفی را داشتند.

در مجموع شاخص‌های منتخب نیز به وضعیت قرمز درآمده و روند کاهشی را تجربه کردند.

در معاملات امروز بورس تهران سرمایه‌گذاران بیشتر به سهام‌های کوچک بازار توجه کرده و بیشترین افزایش قیمت در این گروه از نمادها رقم خورد به طوری که شیر پاستوریزه پگاه خراسان، کابل البرز، معادن بافق، کاشی و سرامیک حافظ، درخشان و لامیران بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

در فرابورس هم شاخص با افت یک واحدی به 809 واحد رسید که پتروشیمی زاگرس، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، پتروشیمی خراسان، کویرتایر و فولاد ارفع بیشترین تأثیر منفی را داشتند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب