امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5877 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در صنایع ارتباطات اتحادیه اروپا؛

نشان استاندارد بین‌المللی تکنولوژی و کیفیت برتر به ایرانسل اهدا شد

خبرایران:ایرانسل موفق به دریافت نشان استاندارد بین المللی تکنولوژی و کیفیت برتر درصنایع ارتباطات (TQA) اتحادیه اروپا، تندیس معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت ایرانی و نیزنشان ویژه رضایتمندی مشتری در حوزه ارتباطات و پهنای باند از یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی شد.
نشان استاندارد بین‌المللی تکنولوژی و کیفیت برتر به ایرانسل اهدا شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی که پنج شنبه 13 شهریورماه و با حضور جمعی از مدیران صنایع کشور، در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، ایرانسل علاوه بر دریافت نشان استاندارد بین‌المللی تکنولوژی و کیفیت برتر در صنایع ارتباطات (TQA) اتحادیه اروپا، موفق به دریافت تندیس معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت ایرانی و نیزنشان ویژه رضایتمندی مشتری در حوزه ارتباطات و پهنای باند از سوی مهندس فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون حمایت از توسعه ملی و دکتر ماشاالله عظیمی رییس هیات مدیره اتاق تعاون شد.

بنابر اعلام، پس از مطالعات و ارزیابی های صورت گرفته توسط دبیرخانه همایش زنجیره موفقیت سازمانی که با همکاری مرکز تحقیقات و ارزیابی دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و بر مبنای شاخص‌های مرکز استانداردهای بین المللی (UKAS) انگلستان و پژوهشهای اقتصادی و اعتبار بخشی (USAS) ایالات متحده انجام شد، ایرانسل با تکیه براصول و استانداردها، توسعه و رشد کیفیت خدمات و توجه به توسعه زنجیره موفقیت و عملکرد مطلوب درون سازمانی و برون سازمانی، موفق به دریافت این نشان‌های ملی و بین‌المللی گردیده است.

براساس اعلام دبیرخانه این همایش و ارزیاب شاخص‌ها، از جمله نکاتی که ایرانسل را به عنوان یک مجموعه موفق، مبتکر، معتبر و خوشنام در ارائه خدمات تبدیل کرده می توان به جلب اعتماد مشتریان با ارائه خدمات نوین و متمایز، افزایش سرعت در ارائه خدمات، ارائه طرح‌ها و روش‌های نوین خدمات رسانی، ارائه حمایت‌ها و خدمات پس از فروش و پشتیبانی متمایز، توسعه و رشد شعب نمایندگی‌ها و نحوه دسترسی مشتریان، ارتقاء سطح دانش فنی و کاربردی در پرسنل، به کارگیری نیروهای آکادمیک، افزایش میزان اشتغال زایی، توسعه خدمات الکترونیک و اینترنتی و پاسخگویی و ارائه خدمات شبانه روزی به مشتریان اشاره کرد.

در یازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی که بزرگترین گردهمایی و ضیافت سالیانه بنیانگذاران و مدیران معتبرترین و خوشنام ترین شرکتها و سازمانهای ایرانی محسوب می شود، جمع کثیری از مدیران و روسای شرکتها و موسسات خصوصی و تعاونی موفق کشور حضور داشتند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب