امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5892 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر رضایی مطرح کرد؛

نقش کلیدی معاونت مالی در روند پرشتاب موسسه اعتباری کوثر

خبرایران : دکتر رضایی مدیر عامل موسسه که در سومین همایش مدیران و کارشناسان مالی استانها و شعب مستقل سخن می گفت ، با اعلام مطلب فوق خطاب به حاضرین در همایش گفت : شما عزیزان می بایست سیاستهای کلان موسسه را به خوبی رصد کنید و بر مبنای این سیاست ها برای رسیدن به اهداف عالیه مجموعه تلاش نمایید .
نقش کلیدی معاونت مالی در روند پرشتاب موسسه اعتباری کوثر

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ دکتر رضایی مدیر عامل موسسه که در سومین همایش مدیران و کارشناسان مالی استانها و شعب مستقل سخن می گفت ، با اعلام مطلب فوق خطاب به حاضرین در همایش اظهار داشت : شما عزیزان می بایست سیاستهای کلان موسسه را به خوبی رصد کنید و بر مبنای این سیاست ها برای رسیدن به اهداف عالیه مجموعه تلاش نمایید .

دکتر رضایی مدیران و کارشناسان مالی را به عنوان عناصر اصلی موسسه که بخش اعظمی از کار را بر عهده دارند ، برشمرد و یاد آور شد ؛ بحمدالله با روند رو به رشد موسسه و روند همکاری و مباحثی که با بانک مرکزی داریم به زودی شاهد صدور چک های بین بانکی خواهیم بود و با عزمی جزم و همت دوستان و با عنایت اهل بیت (ع) به ویژه توجه خاصه حضرت زهرا (س) برآنیم تا پایان سال ، موسسه را به بانک تبدیل نماییم و در این روند نقش معاونت مالی بیش از هر زمانی محسوس است .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در بخش دیگری از سخنانش عنوان نمود ؛ ما اعتقاد داریم در لحظه به لحظه حرکت پرشتاب موسسه ، باید دقت و نظارت جدی اولویت اصلی کار ما باشد و برای رسیدن به اهدافمان حاضر نیستیم به هر قیمتی کار را دنبال کنیم .

دکتر رضایی گفت : مدیران مالی باید حداقل روزی 3 یا 4 بار مبحث قیمت تمام شده فعالیت های مجموعه را مورد ارزیابی قرار دهند و مرتب این نکته را مرور کنند که آیا باید به هر قیمتی جذب منابع داشته باشیم یا به هر قیمتی باید به بانک تبدیل شویم ؟ شما باید به صورت روز شمار هزینه ها را مشخص کنید .

وی با توجه به سوابق خود در 25 سال گذشته گفت : در تمام دورانی که متصدی مجموعه های مالی در سازمانها و نهادها بوده ام ، با حساسیت بالا بر همه موارد مربوط به حوزه کاری نظارت جدی می کردم و از همه مدیران ذیربط گزارش می گرفتم و در نتیجه گزارشاتی که به مقامات بالا ارائه می نمودیم مورد توجه قرار می گرفت و به عنوان گزارشی دقیق مورد قضاوت قرار می گرفت .

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر خاطر نشان ساخت ؛ مدیران حوزه مالی باید همه تحولات مجموعه را زیر نظر داشته باشند حتی اگر ساختمانی در مرکز یا استان قرار است خریداری شود ، کاملا قانونی ، به صرفه و با مدارک تأیید شده مورد معامله واقع شود .

ایشان تاکید کردند ؛ شما باید تحلیل های مالی را به دقت رصد نمایید ، در جریان تحولات اقتصادی قرار بگیرید ، ارتباط خوبی با مدیران بانک ها و شرکت های بزرگ برقرار کنید و از تجربیات فعالان در عرصه های اقتصادی و مالی استانها استفاده کنید .

دکتر رضایی در ادامه افزود ؛  مقام معظم رهبری (حفظه الله) با شناخت دقیق شرایط اقتصادی از بانک ها می خواهند صرفا بنگاه داری نکنند . انشاءالله ما باید در تمام شعبات ساز و کارها را برای خدمت همه جانبه مهیا و در مورد این موضوع و نحوه ارائه نوع خدمات به زودی اطلاع رسانی می نماییم .

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در خاتمه سخنان خود گفت : انگیزه بالا شرط موفقیت کارکنان است و ما افتخارمان به این است که خادمان کسی هستیم که نام زیبایش زینت بخش موسسه است . لذا با توجه به این که شما کارکنان جوان در موسسه ای که مدت کمی است فعالیتش را شروع کرده باید گامها را محکم بردارید که بعد از 5 سال اگر به گذشته خود نگاه کردید از عملکرد خود اظهار رضایت داشته باشید و بدانید اگر تا کنون موفقیت داشته ایم ، بخش اعظمی از این موفقیت ها به جهت توجه صاحب موسسه یعنی کوثر پیامبر (ص) است .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب