امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5900 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی ال جی از فرنوری منحصر به خود در نمایشگاه IFA 2014

خبرایران:در نمایشگاه IFA 2014 در برلین، ال‌جی از فر نوری خود را که به تکنولوژی بی‌نظیر Charcoal Lighting Heater (هیتر ذغالی) به منظور درست کردن غذاهای خوشمزه تر و سالمتر در خانه مجهز است، رونمایی کرد.
رونمایی ال جی از فرنوری منحصر به خود در نمایشگاه IFA 2014

با داشتن کارکرد فر و مایکرو ویو، فر نوری ال‌جی به سادگی قابل استفاده است و نسبت به فرهای معمولی انعطاف بالاتری در پخت غذا دارد. کارکرد مایکرو ویو بسیار پیشرفته این فر با کیفیت بالای پخت غذایش، حتی در معمولی ترین آشپز ها هم شور و شوق سر آشپز شدن را ایجاد می کند.

ویژگی هیتر ذغالی یک نوآوری انقلابی است که علاوه بر اینکه استفاده از فر را برای کاربر راحت‌تر می کند، غذا ها را هم خوشمزه تر می کند. این تکنولوژی ال‌جی از یک رشته ذغالی استفاده می کند که یک جریان گرمای شدید را با سرعت به عمق غذا اعمال می کند که علاوه بر اینکه پخت غذا را سریع‌تر می کند، به دلیل پراکندگی گرما سریعش، غذاهایی با ظاهری ترد و آبدار درست می‌کند. به علاوه، با وجود این تکتولوژی مبتکرانه، بهره وری انرژی دستگاه بالا می‌رود و وقت کمتری صرف پخت غذا می شود. تکنولوژی فر نوری همچنین با کاهش دادن چربی های غیر ضروری، غذاهای سالمتری درست می کند.

به گفته سئونگ جین جو، رئیس و مدیرعامل کمپانی وسایل خانگی ال‌جی الکترونیکس: "این فر مجهز به هیتر ذغالی، پیشرفت بزرگی در محصولات پخت و پز خانگی به شمار می آید. این تکنولوژی در مورد پخت و پز طبیعی بوده و واقعا به عنوان یک تکنولوژی تغییر دهنده صنعت به حساب می آید. این محصول علاوه بر اینکه چربی های غیر ضروری غذا را کاهش می‌دهد، همچنین از تلف شدن مواد مغذی در غذا ها که در فرهای معمولی در حین فرآیند پخت رخ می دهد، جلوگیری می‌کند. مهمتر از همه، این فر دارای مجموعه ای از کارکردهایی است که راحتی کاربر را افزایش می دهند و کار در آشپزخانه را بسیار ساده تر می کنند."

این محصول از مدل‌های Grill و Solo خودش که به تکنولوژی تمیز کردن بسیار مبتکرانه ال‌جی مجهز هستند نیز رونمایی خواهد کرد. ویژگی بسیار پیشرفته روکش EasyClean (تمیز کردن ساده) به میزان زیادی دردسر پاک کردن ذرات غذای باقیمانده را کم می کند. این ویژگی از چسبیدن دوده به دیوارهای داخلی فر جلوگیری می کند و به این صورت تمیز نگه داشتن فر را خیلی ساده تر می کند. با توجه به مقاومت بالای این روکش در برابر جمع شدن ذرات باقیمانده غذا، کاربران می توانند پخت و پز بسیار سالمتر و تمیزتری را تجربه کنند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب