امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 593 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

لیست نهایی برنامه‌های گفتگو محور فرهنگی هنری جشنواره جام جم

خبرایران : لیست نهایی برنامه‌های گفت‌وگو محور ترکیبی با موضوع فرهنگی-هنری در جشنواره تلویزیونی جام جم اعلام شد.
لیست نهایی برنامه‌های گفتگو محور فرهنگی هنری جشنواره جام جم

به گزارش خبرایران، تعداد 8 عنوان برنامه گفت‌وگو محور ترکیبی با موضوع فرهنگی هنری از شبکه‌های مختلف سیما در مرحله نهایی داوری این جشنواره با هم رقابت می‌کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه بخش برنامه های گفت و گو محور ترکیبی برنامه های «نقد اول» از شبکه یک سیما، «هفت» از شبکه 3 سیما، «ققنوس»، «کارنامه» - سری اول و دوم- ، «آفتاب» و «مجله تئاتر» از شبکه 4 و «دستان» و «ادبستان» از شبکه آموزش به مرحله نهایی داوری جشنواره جام جم راه یافته اند.

گفتنی است بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره جام جم در مجموع بیش از 100 برنامه گفت و گو محور ترکیبی در موضوعات مختلف معارفی ، اجتماعی ، فرهنگی ـ هنری ، علمی ـ اقتصادی و ورزشی به مرحله نهایی داوری این بخش راه یافته اند.

طراحی محتوا و پژوهش، طراحی سوال هدفمند، پژوهش مکتوب، بهره برداری از پژوهش ها و عوامل شکلی همچون دکور، گرافیک و وُله ، اجرای صحیح متناسب با مولفه های اجرای تلویزیونی از جمله شاخص های داوری این بخش جشنواره است.

همچنین توانایی کلامی و استفاده از ادبیات صحیح به عنوان دو شاخص مهم در ارزیابی کار مجری این برنامه ها ذکر شده است.

داوری آثار این بخش از جشنواره بر عهده مجید شعبانپور، علی بخشی زاده، جواد آتش افروز، محمود اشتری، محمد صالح علاء و خانم دکتر صابرآملی  است و دبیری آن را را تقی رستم‌وندی بر عهده دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب