امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5957 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تامین مالی دو طرح توسعه فولاد آلیاژی ایران توسط بانک توسعه صادرات

خبر ایران : بانک توسعه صادرات ایران 2 پروژه از طرح توسعه شرکت فولاد آلیاژی ایران را در استان یزد تامین مالی کرده است.
تامین مالی دو طرح توسعه فولاد آلیاژی ایران توسط بانک توسعه صادرات
به گزارش خبر ایران در پروژه توسعه زير سقفي شركت فولاد آلياژي ايران موسوم به كوثر ۴۸ ميليون يورو تسهيلات ارزي از منابع بانك و از ۳۵۰ ميليارد تومان كل پروژه اعطا شده است
اين پروژه به ميزان ۲۰۰ هزار تن ظرفيت توليد فولاد را افزايش مي دهد و كاربرد آن در صنايع خودرو سازي است. از محل راه اندازي اين پروژه سالانه حداقل تا مبلغ ۳۵ ميليون دلار به كشورهاي پيشرفته دنيا كه صنايع سنگين و خودروسازي دارند صادرات انجام خواهد شد.
پروژه ياد شده كه اخيرا به بهره برداري رسيده ، نزديك به ۴۰۰ نفر اشتغال زايي به طور مستقيم خواهد داشت و يك هزار نفر به طور غيرمستقيم در اين پروژه مشغول به كار مي شوند.
پروژه طرح توسعه دوم شركت موسوم به يزد يك داراي حجم سرمايه گذاري ۱۳۲ ميليون يورو به علاوه ۱۰۰ ميليارد تومان است كه تامين مالي آن به صورت سنديكايي با بانك صنعت و معدن و تا مبلغ ۱۱۸.۵ ميليون يورو محقق شده است.
در فاز اول اين طرح كه بانك توسعه صادرات مبلغ ۶۸.۵ ميليون يورو از اعطاي تسهيلات را متقبل شده است، هدف اصلي توليد شمش فولاد آلياژي براي لوله هاي بدون درز بوده كه كاربرد فراواني در صنعت نفت دارد. اشتغال زايي ايجاد شده در اين پروژه نيز حدود ۸۰۰ نفر خواهد بود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب