امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5974 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دكتر عبدالناصر همتی خبرداد؛

بانک ملي ايران در چارچوب سياست های دولت تدبير و اميد، به سرعت در حال ارتقای جايگاه خود است

خبرایران: دكتر عبدالناصر همتي مديرعامل بانك ملي ايران در همايش بررسي عملكرد نيمه اول سال 93 بانك ملي ايران و تبيين برنامه‌هاي نيمه دوم سال جاري، از تلاش مديران و كاركنان بانك در تلاش براي توسعه فعاليت‌هاي بانك قدرداني كرد.
بانک ملي ايران در چارچوب سياست های دولت تدبير و اميد، به سرعت در حال ارتقای جايگاه خود است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اين همايش با حضور اعضاي هيأت مديره، معاونان و مديران ارشد بانک در سراسر كشور در سالن حافظ اين بانک در تهران در حال برگزاري است. دكتر همتي مديرعامل بانک در سخنان خود، با تبريك ميلاد با سعادت امام رضا (ع) و آرزوي سلامتي براي مقام معظم رهبري، به هشتاد و ششمين سالروز تاسيس بانك ملي ايران اشاره و ابراز اميدواري كرد، روند فعاليت اين بانك براساس سياست‌هاي دولت تدبير و اميد و برنامه‌ريزي‌هاي مبتني بر اصول اقتصادي و بانكي، روز به روز بهتر شود.

همتي مسائل در مقابل بانك ملي ايران را زياد و در عين حال پتانسيل كار و تلاش و امكانات آن را نيز زياد توصيف نموده و تصريح كرد: ما بايد بانك ملي ايران را بر مبناي اصول علمي و تدبير اداره نماييم. بايد به نحوي عمل كنيم كه نه تنها مشكلات حل شود بلكه اين بانك، همچون گذشته در ميان ساير بانك‌ها حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد.

دكتر همتي در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي خود جهت اصلاح امور بانك يادآور شد: بانك ملي ايران بار ديگر دوران طلايي عظمت و اقتدار خود را تجربه خواهد كرد. لذا از مديران بانك مي‌خواهم محكم و قاطع برنامه‌ريزي كرده و بدون توجه به حاشيه سازي‌ها، كار خود را انجام دهند.

مديرعامل بانك ملي ايران، جذب منابع را براي يك بنگاه اقتصادي، امري حياتي عنوان كرد و افزود: مديران بانك با خاطري آسوده و با بهره‌گيري از اختيارات خود، محكم و قاطع در جهت پيشبرد منافع بانك حركت كنند.

وي در ادامه خواستار تسريع در امور پرداخت تسهيلات به مشتريان و روان‌سازي امور شد و اظهار داشت: پرداخت تسهيلات در بانك ملي ايران به هيچ عنوان انقباضي نيست و همكاران شعب بايد در جهت رفع نيازهاي تسهيلاتي مشتريان، سرعت عمل لازم را داشته باشند و مشتري مداري و خدمت آسان به مردم را سرلوح كار خود قرار دهند.

همتي همچنين بر تعيين تكليف سريع پرونده‌هاي مطالباتي تاكيد كرد و ادامه داد: با برنامه‌ريزي انجام گرفته، كميته‌هاي تعيين شده با سرعت و دقت در حال انجام اين كار و تعيين تكليف مطالبات و طرح‌هاي نيمه تمام هستند.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب