امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6035 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح هفتاد و نهمین دوره آموزش تخصصی کارکنان بدو خدمت موسسه اعتباری کوثر

خبرایران : مراسم افتتاحیه هفتاد و نهمین دوره آموزش تخصصی کارکنان بدو خدمت موسسه اعتباری کوثر صبح روز شنبه مورخ 22 شهریور ماه برگزار گردید .
افتتاح هفتاد و نهمین دوره آموزش تخصصی کارکنان بدو خدمت موسسه اعتباری کوثر

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ، این مراسم با حضور غلامرضا کرمی معاونت مالی ، شعبانی مسئول آموزش و عباسی فر مدیریت روابط عمومی و جمعی از کارکنان بدو خدمت در سالن شهید مطهری موسسه برگزار شد .

معاون مالی موسسه اعتباری کوثر ابتدا با اشاره به آیه ای از سوره مبارکه لقمان در توصیه های این حکیم و دانشمند به فرزندش اظهار داشت : لقمان حکیم بر مواردی تأکید می کند که همه توصیه هایشان در زندگی ما ملموس و قابل استفاده است . در جایی به فرزندش می گوید ؛ خداوند متعال  را پرستش کن ، شرک نورز ، به پدر و مادر احترام کن ، در زمین با غروز راه نرو ، در برخورد با مردم مهربان باش ، به پدر و مادرت با درشتی سخن نگو در برخورد با دیگران تندی و توهین نکن چرا که آنها با تو مقابله به مثل می کنند و در حقیقت این تو هستی که به خودت توهین می کنید . اینها همان اعمال خیر هست که اگر توسط ما در فضای خانه و محل کارمان رعایت شود ، به دنبال خود نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت .

کرمی که از مدیران با سابقه، جانباز و یادگار دفاع مقدس می باشد با ذکر این نکته دلیل ماندگاری و مشهور شدن بسیاری از افراد را به خاطر رعایت اخلاق دانست . ایشان با موثر خواندن دعای پدر و مادر در حق فرزندان ، بسیاری از توفیقات به دست آمده توسط انسانهای موفق را به برکت دعای پدر و مادر و خانواده دانست .

وی با یادآوری ، درک جایگاه و موقعیت کاری کارکنان گفت : ما در کشورمان بانک و موسسات اعتباری زیادی داریم ، اما برکاتی که با نام کوثر در این موسسه جاری گردیده است ، روز به روز ،گام به گام ما را به ادامه راه و برداشتن گامهای استوار تر برای رسیدن به وضعیت آرمانی ترغیب می کند .

کرمی افزود ؛ مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر آقای دکتر رضایی بارها در جمع مدیران و کارکنان ، در سخنرانی ها ، همایشها  ، نشست های خبری با اصحاب رسانه ، بر این نکته تاکید داشته که این ما نیستیم که منشاء توفیقات شده ایم . این برکتی است که نام کوثر به وجود آورده است . لذا شما کارکنان بر خود ببالید که به عنوان خادمان حضرت زهرا(علیها السلام) کوثری باشید و شأن و جایگاه آن بانوی بزرگ را رعایت کنید .

وی با ذکر مناقب حضرت صدیقه طاهره(علیها السلام) شرط اصلی پیشرفت را عمل به دستورات دین دانسته و از مخاطبین حاضر در جلسه خواست که با برخورد خوب ، رعایت شئونات و رعایت اخلاق حرفه ای کارکنند ، در این صورت مشتریان هرکجا که می روند آنان را مثال می زنند. هیچ گاه کار خود را بر کار مشتری مقدم نشمارید ، انرژی مثبت به دیگران انتقال دهید ، تکالیف شرعی را جدی بگیرید و یقینا طبق وعده خداوند متعال اگر در مسیر الهی گام بردارید خیروبرکت را در زندگی مشاهده می کنید همچنین پرداخت خمس در زندگی موجب برکت و افزایش رزق و روزی می شود .

ایشان در پایان مراسم با  آرزوی موفقیت برای همکاران جدید از آنان خواست در ارتقاء سطح دانش و معلومات تخصصی خود کوشا باشند .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب