امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6039 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حسین محمد پورزرندی : تاکید بر لزوم اختصاص منابع مالی بیشتر به پروژه های شهری

خبرایران : مدیر عامل بانک شهر با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد جمیعت کشور در شهر ها زندگی می کنند، خاطرنشان کرد: در گذشته فقط یک درصد از منابع مالی بانک های کشور برای پروژه های شهری یعنی 70 درصد جمیعت صرف می‌شد،در حالی‌که در سایر کشور‌های جهان 30 تا 40درصد منابع مالی بانک ها صرف پروژ ه های شهری می شود .
حسین محمد پورزرندی : تاکید بر لزوم اختصاص منابع مالی بیشتر به پروژه های شهری

به گزارش خبرایران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر‌، دکترحسین‌ محمد پورزرندی با اشاره به  راه اندازی بانک شهر در کشور ، گفت: تاسیس بانک شهر خواسته مدیریت شهری کشور در طی 50 سال گذشته در راستای حل مشکلات مالی شهرداری های کشور بود، اما این بانک سرانجام در سال 88 و پس از تشکیل 450 جلسه و پیگری های مدام در کلانشهر های کشور ایجاد شد .

وی با تاکید بر اهمیت راه اندازی بانک شهرتصریح کرد: با وجود آن‌که شهرداری ها ویترین خدمات رسانی به مردم هستند ، اما دارای منابع درآمدی پایدارنیستند و توسط هیچ ارگان دولتی مورد حمایت قرار نمی گیرد که همین موضوع فلسلفه ایجاد بانک شهر بود .

مدیر عامل بانک شهر با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد جمیعت کشور در شهر ها زندگی می کنند، خاطرنشان کرد: در گذشته فقط یک درصد از منابع مالی بانک های کشور برای پروژه های شهری یعنی 70 درصد جمیعت صرف می شود در حالی‌که در سایر کشور‌های جهان 30 تا 40درصد منابع مالی بانک ها صرف پروژه های شهری می شود .

وی با بیان این‌که بانک شهر درسال های گذشته از بین شاخص‌های مطرح شده در بین 31 بانک کشور در رتبه 19 قرار داشت ، گفت: در تلاش هستیم از ابتدای سال جدید این بانک را تا سال آینده جزو 5 بانک برتر خصوصی و تا سال های آتی جزو دو بانک برتر خصوصی در کشور مطرح کنیم.

پورزرندی با تاکید بر اهمیت حمایت سهام داران بانک شهر در راستای پیشبرد اهداف این بانک افزود: برای رسیدن به جایگاه های برتر باید تدبیر اتخاذ شده مقام معظم رهبری که « باید بانک ها را از بنگاه داری به سمت خدمت رسانی به مردم و رشد تولید ، صنعت و خدمت سوق دهیم» سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر بانک شهر بالغ بر 80 هزار میلیارد ریال پروژه‌های مختلف را در شهرهای بزرگ و کوچک راهبری می کند، بیان کرد: هم اینک کل شهرداری‌های کشور بیش از 400 هزار میلیارد ریال منابع نقدی و 600 هزار میلیارد ریال منابع غیر نقدی در اختیار دارند .  پورزرندی همچنین با اشاره به اهمیت توجه به منابع انسانی ، توجه به انتقادات مشتریان بانک شهر از طریق پیامک 8655 و توجه ویژ ه به سهامداران خود را از جمله شاخص هایی دانست که برای رسیدن به یک ساختار بانکی ممتاز به آنها نیاز است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب