امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6054 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر ديواندری خبرداد؛

آمادگي بانک پارسيان براي همکاري استراتژيک با شرکت هاي پخش

خبرایران:مديرعامل بانک پارسيان با بيان اين نکته که صنعت پخش، موتور محرک صنايع پايين‌دستي بوده و يکي از مهم ترين نقش‌ها را در خروج اقتصاد کشور از رکود تورمي ايفا مي‌کند، اعلام کرد: بانک پارسيان با ابزارها نوآورانه آماده ارائه راه‌حل‌هاي جديد به شرکت‌هاي پخش است.
آمادگي بانک پارسيان براي همکاري استراتژيک با شرکت هاي پخش

به گزارش خبرایران، دکتر ديواندري  مديرعامل بانک پارسيان و عضو هيئت علمي دانشگاه تهران در اولين کنفرانس صنعت پخش ايران که چهارشنبه 19 شهريور ماه در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد، با بيان اين نکته که صنعت پخش، موتور محرک صنايع پايين‌دستي بوده و يکي از مهم ترين نقش‌ها را در خروج اقتصاد کشور از رکود تورمي ايفا مي‌کند، اعلام کرد: بانک پارسيان با ابزارها نوآورانه آماده ارائه راه‌حل‌هاي جديد به شرکت‌هاي پخش است.

دکتر ديواندري خاطر نشان کرد: به لحاظ استراتژيک، صنعت پخش نيازمند بازآفريني مدل کسب و کار خود است تا علاوه بر تامين حاشيه سود مناسب، براي مشتريان و تامين‌کنندگان خود، خلق ارزش کند؛ بانک به عنوان يک نهاد ارائه دهنده انواع خدمات مالي، مي تواند به عنوان يک شريک استراتژيک در اين بازآفريني، نقش بسزايي داشته باشد.

وی که يکي از سخنرانان کليدي اين کنفرانس بود، در ادامه سخنانش به تبيين معرفي مهم ترين روندها صنعت پخش در جهان پرداخت. عضو هيات علمي دانشگاه تهران مقابله با عمومي کردن کالاها (Commoditization) را از جمله مهم ترين چالش هاي صنعت پخش در جهان برشمرد و افزود: عواملي چون توسعه سبد کالاها و دسترسي جغرافيايي به منظور رشد بيشتر، عميق تر شدن شکاف بين شرکت هايي که مديريت موجودي خدمات را به خوبي پياده سازي مي کنند و شرکت هايي که اين کار را انجام نمي دهند، ادامه خريد و تملک سازمان هاي ديگر به عنوان يک عامل محرک رشد، خيزش توجه به "داده هاي خرد" در توزيع عمده فروشي و توجه به سهم از کيف پول مشتري و تقاضاهاي مشتريان و نياز به همگرايي کانال هاي چندگانه نيز از جمله مهم ترين چالش هاي صنعت پخش در جهان به شمار مي آيد. ايشان همچنين دستيابي به تصويري واضح از تقاضا، افزايش شفافيت داده ها براي کنترل موجودي و هزينه ها، بهبود همکاري و اجرا با تامين کنندگان و مشتريان و نيز قرار گيري در جايگاه رشد با بهبود خدمات ارائه شده به مشتري را برخي از چالش هاي پيش روي صنعت پخش معرفي کرد. سخنراني جناب آقاي دکتر ديواندري با استقبال فعالان صنعت پخش کشور مواجه گرديد و برخي از شرکت هاي بزرگ صنعت پخش کشور براي همکاري استراتژيک با بانک پارسيان اعلام آمادگي نمودند.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب