امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6072 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پايانه تاکسي راني ايستگاه متروي قيطريه ساماندهي شد

خبرایران :پايانه تاکسي راني ايستگاه متروي قيطريه در شمال تهران با هدف افزايش حداکثر بهره وري از خطوط حمل و نقل عمومي ساماندهي شد.
پايانه تاکسي راني ايستگاه متروي قيطريه ساماندهي شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک، مهندس پوريا محمديان معاون حمل و نقل ترافيک شهرداري اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : ايستگاه متروي قيطريه يکي از شريان هاي اصلي و ارتباطي شهروندان شمال تهران است که بعد از ايستگاه تجريش تعداد کثيري از مسافرين را جا به جا مي کند.

وي افزود: پايانه تاکسي راني اين ايستگاه نقل و انتقال مسافرين را از ساعت 5:30 تا 23 به مقاصد چيذر، نوبنياد، دارآباد و... بر عهده دارد و در آن بيش از 100 تاکسي ون،40 تاکسي خطي و تاکسي بيسيم ويژه مستقر هستند .

محمديان تصريح کرد: ساماندهي اين پايانه با انجام عملياتي چون زير سازي به حجم 2 هزارو 500 متر مربع نصب 6 ايستگاه و سرپناه و... انجام شده است .

معاون شهردار منطقه يک افزود: پل مکانيزه عابر پياده در مقابل ايستگاه متروي قيطريه نيز به دلايل ساماندهي حجم بالاي مسافرين در اين محدوده راه اندازي شده است.

محمديان به بازگشايي دومين ايستگاه متروي تجريش در مجاورت شهرداري منطقه يک اشاره کرد و گفت: اين ايستگاه با هدف ساماندهي تردد مسافرين و تسهيل در تردد آنها وارتقاء وضعيت حمل و نقل عمومي منطقه به زودي به بهره برداري مي رسد .

وي اين ايستگاه را مرکز تبادل سفر دانست و در خصوص نحوه انتقال مسافرين اين ايستگاه به نقاط مختلف منطقه يک گفت: مسافرين ايستگاه متروي تجريش مي توانند از پايانه قيطريه استفاده نمايند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب