امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6172 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛

۷ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود

خبرایران: انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی از ۷ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس رونمایی می‌کند.
۷ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود

به گزارش خبرایران، مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی بنا دارد در هفته دفاع مقدس به پاس تجلیل از حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس و تکریم و تعظیم مقام شامخ شهیدان از هفت عنوان از تازه‌های نشر خود در حوزه دفاع مقدس رونمایی کند.

در این برنامه که با مشارکت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، کتاب‌های «پرستوی دهلاویه» (تاریخ شفاهی زندگی و مبارزات شهید چمران)، «تقویم تاریخ دفاع مقدس» جلدهای24، 25، 26 و 27، «گیلانغرب در جنگ» و «گوهرهای خفته در خاک» رونمایی و معرفی می‌شود.

همچنین امیر‌پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، مهندس چمران، رئیس شورای شهر تهران و حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی به سخنرانی خواهند پرداخت.

این مراسم با حضور شخصیت‌های کشوری، فرماندهان و پرسنل ستادکل و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، اهالی قلم و رسانه چهارشنبه دوم مهرماه از ساعت 16 در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان بوستان اندیشه برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب