امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6178 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

كتاب «تكاوران نیروی دریایی در خرمشهر» رونمایی می شود

خبرایران: به مناسبت هفته دفاع مقدس، از كتاب «تكاوران نیروی دریایی در خرمشهر» با حضور راوی و خاطره نگار این اثر رونمایی می شود.
كتاب «تكاوران نیروی دریایی در خرمشهر» رونمایی می شود
به گزارش خبرایران از حوزه هنری، این كتاب، خاطرات ناخدایكم هوشنگ صمدی فرمانده گردان تكاوران در خرمشهر است كه به كوشش سید قاسم یاحسینی جمع آوری شده است.

در رونمایی از كتاب كه روز سه شنبه 1 مهر از ساعت 16 تا 18 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود، چهره های سرشناسی از جمله حجت الاسلام مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی،  محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری، حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از نویسندگان و علاقه مندان به ادبیات دفاع مقدس برگزار می شود.

«تكاوران نیروی دریایی در خرمشهر» را انتشارات سوره مهر حوزه هنری منتشر كرده است كه شامل 299 صفحه خاطره، عكس و دستنوشته ناخدا یكم هوشنگ صمدی است كه در آزادسازی خرمشهر نقش بسزایی داشته است.

در بخشی از این كتاب آمده‌است: «وقتی به واحد تكاوران رسیدم، ساعت اداری تمام شده بود و تقریباً همه رفته بودند. بلافاصله آماده‌باش اعلام كردم. افسران و فرماندهان گروهان‏‌ها را جمع كردم و جلسه كوتاهی با آن‌ها گذاشتم و شروع جنگ و رفتن به خرمشهر را برایشان تشریح كردم. گفتم: «مأموریت گردان ما دفاع از خرمشهر است. ساده، اما سنگین!»

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب