امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6203 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سوی موسسه هنرهای تصویری سوره؛

«فرشته‌ها با هم می آیند» در راه شبكه نمایش خانگی

خبرایران: فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» محصول حوزه هنری وارد شبكه نمایش خانگی می‌شود.
«فرشته‌ها با هم می آیند» در راه شبكه نمایش خانگی
به گزارش خبرایران از هنری سعید خندق آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره گفت: اواخر مهرماه امسال فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می‌آیند» به كارگردانی حامد محمدی و تهیه كنندگی منوچهر محمدی در شبكه نمایش خانگی عرضه می‌شود. این فیلم كه به تازگی اكران عمومی موفقی را پشت سر گذاشته، در سیصد هزار نسخه به بازار می آید. دی وی دی این فیلم هم شامل تصاویر پشت صحنه و گالری عكس است.
فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» داستان یك روحانی جوان به نام احمد است كه با همسرش لیلا در حالی با تنگدستی روزگار سپری می‌كنند كه صاحب سه فرزند همزمان می‌شوند و مشكلات تازه ای برای آنها به وجود می آید. این فیلم اولین بار در جشنواره سی و دوم فیلم فجر اكران شد و در اكران عمومی خود نیز بیش از یك میلیارد تومان فروش كرد.

همچنین نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» از سوی موسسه هنرهای تصویری سوره سه شنبه 7 مهرماه در شهرستان ها و چهارشنبه ۸ مهرماه در تهران توزیع می شود. تیراژ نسخه نمایش خانگی این فیلم دویست و بیست هزار عدد و شامل تصاویر پشت صحنه و گالری عكس‌های فیلم است. قیمت این دی وی دی ۳۰۰۰ تومان است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب