امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6207 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سهرابی خبرداد؛

تدوین «روشنای حقیقی» با موضوع قرآنی به نیمه رسید

خبرایران: مدیر تولید «روشنای حقیقی» گفت: کار تدوین این فیلم به کارگردانی مجید سروینی و با موضوع قرآنی و اخلاقی توسط حسین مرشد آستانه به نیمه رسید.
 تدوین «روشنای حقیقی» با موضوع قرآنی به نیمه رسید

داریوش سهرابی مدیر تولید «روشنای حقیقی» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرایران اظهارداشت: این فیلم اجتماعی و مذهبی به کارگردانی مجید سروینی که کلیه مراحل تصویربرداری آن در شمال کشور انجام شده بود و از چند روز گذشته انجام مراحل فنی آن آغاز شده بود

به نیمه رسیده است.

وی افزود: حسین مرشدشیرازی که از دو هفته گذشته کار تدوین «روشنای حقیقی» را آغاز کرده بود احتمالا تا اواسط مهر ماه کار را به پایان برساند.

سهرابی اضافه کرد: آهنگسازی و موسیقی «روشنای حقیقی» هم امیر شمس آستانه برعهده دارد و کار خود را از شروع کرده است.

«روشنای حقیقی» داستان کمال و رحيم، دو برادری است که سال‌هاست با هم اختلاف دارند، اما فرزندان آنها برای برگزاری يک مسابقه قرآنی، دوستی صميمی با هم برقرار مي کنند که همين دوستی باعث ماجراهای بین این دوبرادر می‌شود.

مهرداد ضیایی ( کمال )، شیوا ابراهیمی (همسر رحیم)، حسین شمس (رحیم)، حسن رستمانی(نعمت معلم قرآن) و جمعی از بازیگران محلیدر این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

 

اما عوامل پشت دوربین این فیلم که درگروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک ساخته می شوند از این قرار است:  نویسنده و کرگردان: مجید سروینی، مشاور کارگردان: محمدمهدی عسگر پور، مشاور فیلمنامه و ناظر کیفی: خدیجه احمد محرابی، کارشناس مذهبی: حجت الاسلام مجتبی طالبی، مدیر تصویر برداری: مهدی امیری، صدابردار: روح اله جعفربیگلو، طراح  صحنه و لباس: قاسم مربی، دستیار اول و برنامه ریز: مهران شهرآشوب، عکاس : پریسا ایمان پور، مجری طرح و مدیر تولید: داریوش سهرابی، مدیر تدارکات: منصور ناظمی و جانشین تولید: هانی بهاءلو.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب