امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6231 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در کارگروه فرهنگی سازمان مالیاتی کشورتصویب شد؛

معافیت مالیاتی کتابفروشان

خبرایران: وزارت ارشاد در نامه‌ای به اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران نوشت: طبق آخرین پیگیری‌های به عمل آمده از دفتر حقوقی وزارت متبوع موضوع معافیت مالیاتی کتابفروشان در کارگروه فرهنگی سازمان امور مالیاتی کشور به تصویب رسیده است.
معافیت مالیاتی کتابفروشان
به گزارش خبرایران، سایت اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران منتشر کرد: در این نامه که از سوی همایون امیرزاده، مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نادر قدیانی رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران نوشته شده اینگونه آمده که:

طبق آخرین پیگیری‌های به عمل آمده از دفتر حقوقی وزارت متبوع موضوع معافیت مالیاتی کتابفروشان در کارگروه فرهنگی سازمان امور مالیاتی کشور به تصویب رسیده است. ضمناً آیین‌نامه نحوه تاسیس و صدور مجوز فعالیت کتابفروشی‌ در دستور کار کمیته اصلی تدوین، اصلاح و بازنگری ضوابط و مقرات این معاونت قرار دارد که پس از طی فرایند قانونی مراتب تایید آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

تمامی جزییات موضوع معافیت مالیاتی ناشران و کتابفروشان و تدوین آیین‌نامه‌های مربوط به اطلاع اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران نیز رسیده است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب