امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6260 تاریخ انتشار: شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دكتر همتی در جمع ايثارگران بانک ملی؛

ارزش‌های بزرگی نظير احساس عزت،اتكا به نفس،خودباوري و استقلال از ثمرات دفاع مقدس است

خبرایران:مديرعامل بانك ملي ايران ابراز داشت: تقويت سرمايه اجتماعي بانك ملي ايران از برنامه‌هاي اصلي مديريت بوده و اين سرمايه اجتماعي همان ترويج روح اعتماد، مدارا، همكاري، همبستگي گروهي و ارزش‌هايي نظير دلسوزي، نوع‌دوستي، رفاقت و ايثار است.
ارزش‌های بزرگی نظير احساس عزت،اتكا به نفس،خودباوري و استقلال از ثمرات دفاع مقدس است

به گزارش خبرایران، دكتر عبدالناصر همتي در مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس و در جمع مديران ارشد و بيش از 600 نفر از جانبازان، آزادگان، ايثارگران و فرزندان خانواده معظم شهداي بانك ملي ايران كه در مركز رفاهي كوثر (آجودانيه) برگزار شد، با عنوان اينكه بانك ملي ايران پتانسيل بالايي از نظر سرمايه‌هاي فيزيكي، انساني و منابع دارد، تقويت سرمايه‌ اجتماعي را به عنوان يك نياز براي اين بانك مورد تاكيد قرار داد و افزود: اين سرمايه اجتماعي باعث قوام بخشيدن و استحكام مجموعه بانك براي فعاليت موثر در بازار رقابتي است.

وي اصلاح امور بانك ملي ايران در جهت حفظ و ارتقاي جايگاه اين بانك را مورد اشاره قرار داد و خواستار ياري فكري و معنوي ايثارگران بانك ملي ايران براي تحقق اين امر و افزايش سرعت حركت بانك شد.

همتي در ادامه با گراميداشت رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي رزمندگان و ايثارگران كشور در8 سال دفاع مقدس گفت: هيچ كس جنگ را دوست ندارد ولي مهم اين است كه ملتي تصميم گرفت؛ از اين حادثه زيان‌بار، فرصتي تاريخي بسازد و اجازه تحقير كشور و ملت را به دشمنان ندهد.

وي با تشريح وضعيت كشور در دوران دفاع مقدس گفت: شكل‌گيري نهال نو پاي انقلاب اسلامي در سال 57، به مذاق دشمنان خوش نيامد به همين علت تصميم گرفتند با تحميل يك جنگ همه جانبه، ملت را تحقير كنند ولي ايثارگران، رزمندگان و عموم مردم كشور در پشت صحنه و خط مقدم اجازه اين تحقير را ندادند و جلوي استكبار ايستادند.

همتي افزود: خيلي از كشورها در دنيا بودند كه با فشارها، تسليم و زير بار ذلت رفتند ولي ياري خداوند، اراده ملت و فداكاري رزمندگان، عزت نظام را حفظ كرد.

به گفته وي، ارزش‌هايي بزرگ نظير اعتماد به نفس، عزت، خودباوري و استقلال در دوران دفاع مقدس به بار نشست.

مديرعامل بانك ملي ايران با عنوان اينكه 8 سال ملت ما جلوي جبهه‌‌اي به وسعت جهان ايستاد در حالي كه يك وجب از خاك كشور جدا نشد، ابراز داشت: اين موضوع براي كشور ما يك پيروزي بود و الان هم اين پيروزي ادامه دارد.

وي مسئوليت خطير ايثارگران در مقطع فعلي را يادآور شد و گفت: استقلال سياسي بدون استقلال اقتصادي به دست نمي‌آيد لذا دشمنان با اعمال تحريم عليه كشور، تصميم گرفتند مجددا كشور را در شرايط تحقير قرار دهند ولي با درايت مقام معظم رهبري و حمايت مردم، توطئه‌هاي آنها نقش بر آب شد.

همتي افزود: تصميم‌گيري در مورد مسائل اقتصادي نبايد وابسته به خارج از كشور باشد بر اين اساس مقام معظم رهبري، اقتصاد مقاومتي و تقويت توليد ملي را مطرح مي‌كنند.

در ادامه اين مراسم، وي با عنوان اينكه از مقطع پذيرش قطعنامه تاكنون، دشمنان نظام توطئه‌هاي زيادي عليه كشور داشته‌اند، اظهار داشت: با تدابير دورانديشانه مقام معظم رهبري، اطاعات مردم از ايشان و ايثارگري‌ها، اجازه رخنه به آنها در تمام اين سال‌ها داده نشده است كه اين يك موقعيت منحصر به فرد است.

وي با اشاره به مذاكرات هسته‌اي 1+5 و ايران گفت: اينكه تمام قدرت‌هاي بزرگ جهان در مذاكرات يك طرف قراردارند و كشور ما در طرف ديگر، براي ما يك پيروزي است و اين نتيجه همان رشادت‌هاي ديروز رزمندگان است.

همتي در پايان بر عزم جدي مديريت بانك براي ارتقاي وضعيت همكاران ايثارگر تاكيد كرد.

در ابتداي اين مراسم، محمد علي ايزدي معاون منابع انساني بانك با اشاره به فضاي معنوي و عرفاني دوران 8 ساله دفاع مقدس، برنامه مديرعامل بانك جهت ارتقاي وضعيت رفاهي همكاران ايثارگر را مورد اشاره قرار داد.

وي همچنين به تبيين برخي اقدامات انجام شده در اين راستا پرداخت.

در بخش ديگري از مراسم مذكور، دو نفر از همكاران جانباز و يكي از فرزندان شهدا به نمايندگي از همكاران ايثارگر حاضر در جلسه، سخنراني كردند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب