امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6268 تاریخ انتشار: شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کسب اولین مدال دوومیدانی زنان ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی

خبر ایران :لیلا رجبی با کسب مدال نقره در اینچئون اولین مدال تاریخ بانوان ایران را در بازی‌های آسیایی در رشته دوومیدانی به دست آورد.
کسب اولین مدال دوومیدانی زنان ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی
به گزارش خبر ایران لیلا رجبی پرتابگر وزنه ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون با پرتابی به میزان 17.80 دوم شد و اولین مدال کاروان دوومیدانی ایران را در اینچئون به دست آورد. رجبی در شش پرتاب خود وزنه را به ترتیب 16.90 ، 16.97 ، 17.58 ، 17.80 ، 17.79 و 17.66 پرتاب کرد. پرتابگر چینی با رکورد 19.06 به مدال طلا رسید. با این مدال رجبی اولین بانوی دوومیدانی ایران است که در بازی‌های آسیایی مدال کسب می‌کند.18 متر و 18 سانتی متر بهترین رکورد لیلا رجبی بود که نتوانست در این رقابت‌ها وزنه را به این میزان پرتاب کند. محمود گودرزی وزیر ورزش، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی در ورزشگاه حضور داشتند که بعد ازکسب این مدال توسط رجبی وزیر ورزش به وی تبریک گفت. علیرضا دبیر و حمید سوریان به همراه افشین داوری رییس فدراسیون دوومیدانی در ورزشگاه برگزار این رقابت‌ها حضور دارند. بعد از این رقابت‌ ماموران تست دوپینگ از رجبی تست دوپینگ گرفتند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب