امروز: پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/09]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 62908 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهدی فلاحتی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت رنگین نمای سپاهان درزمینه تولید بافت،رنگ، تکمیل ودوخت پارچه‌های کجراه، شبه فاستونی و پنبه‌ای به فعالیت میپردازد/ با وجود گران شدن مواد اولیه مثل نخ افزایش قیمت آنچنانی نداشته‌ایم / روزانه 25000 مترانواع پارچه های متنوع تولید می کنیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت رنگین نمای سپاهان گفت : شرکت رنگین نمای سپاهان با ارگان‌های مختلف مثل شرکت نفت، ایران‌خودرو، سایپا، رجا و ... همکاری مشترک داشته و در شهرهای کرمانشاه، شیراز، تبریز، تهران، اصفهان و مشهد نمایندگی فعال دارد.
شرکت رنگین نمای سپاهان درزمینه تولید بافت،رنگ، تکمیل ودوخت پارچه‌های کجراه، شبه فاستونی و پنبه‌ای به فعالیت میپردازد/ با وجود گران شدن مواد اولیه مثل نخ افزایش قیمت آنچنانی نداشته‌ایم / روزانه 25000 مترانواع پارچه های متنوع تولید می کنیم

مهدی فلاحتی مدیرعامل شرکت رنگین نمای سپاهان درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  شرکت رنگین نمای سپاهان از سال 1365 فعالیت خود را در زمینه تولید بافت، رنگ، تکمیل و دوخت پارچه‌های کجراه، شبه فاستونی، پنبه‌ای و ... آغاز نموده است.


فلاحتی تصریح کرد: گروه صنایع نساجی فلاحتی بافت، رنگ، چاپ، و تکمیل انواع  پارچه های کم عرض تا 20 سانتیمتررا با بهترین کیفیت انجام داده و روزانه 25000 متر انواع پارچه های متنوع را با بهره گیری از ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و کارشناسان با تجربه به تولید می رساند.


وی تاکید کرد: تمام تلاش ما تولید پارچه با کیفیت و پیشرو بودن در ارائه خدمات به مشتریان است تا بتوانیم گامی اساسی در تامین بخش بزرگی از نیاز بازار ایران و خاورمیانه در زمینه های پارچه های پیراهنی، نظامی، شلواری، یونیفورم ادارات، موسسات و مدارس، پارچه های مانتوئی، لباس کار ،پزشکی، پارچه های صنعتی برداریم.


فلاحتی خاطرنشان کرد: صنایع نساجی فلاحتی در راستای تحقق اهداف خود و دستیابی به چشم انداز تعیین شده مبنی بر افزایش تولید داخلی و جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال بیشتر طرحهای متعددی جهت توسعه در دست اقدام دارد.


وی درخصوص همکاری با نهادهای مختلف نیز ابرازداشت : ما با ارگان‌های مختلف مثل شرکت نفت، ایران‌خودرو، سایپا، رجا و ... همکاری مشترک داریم و به تازگی کارگاه خیاطی جدیدی در تهران احداث کرده‌ایم و در شهرهای کرمانشاه، شیراز، تبریز، تهران، اصفهان و مشهد نمایندگی فعال داریم.


فلاحتی عنوان داشت: با وجود گران شدن مواد اولیه مثل نخ و مشکلاتی همچون رفتن برق ولی افزایش قیمت آنچنانی نداشته‌ایم و حتی برای مشتریان قدیمی نیز 10 درصد تخفیف نمایشگاهی در نظر گرفته‌ایم.


مدیرعامل شرکت رنگین نمای سپاهان درخصوص صادرات محصولات نیزاضافه کرد : تاکنون به کشورهای روسیه و حاشیه خلیج‌فارس صادرات محصول داشته‌ایم و در راستای گسترش توسعه به تازگی در اصفهان اقدام به راه‌اندازی خط تولید 3 متری و پارچه‌های خاص کرده‌ایم که مشتریان بسیار زیادی دارد و در این راستا نیاز به حمایت دولت و بانک‌ها داریم.

آدرس کارخانه :

اصفهان- خیابان جی- خیابان مالک اشتر- جاده pvc- پلاک 589- نساجی رنگین نمای سپاهان

 
 

آدرس فروشگاه تهران:

بازار بزرگ ،  بازار عباس آباد ، نبش پاساژ عاج ،  پلاک ۲۶۹

 

 

 

 

 

 

پارچه ترگال یکی از انواع پارچه‌های مقاوم و محکم است که برای دوخت لباس مدرسه، لباس کار و انواع مانتو استفاده می‌شود. این پارچه بدون کش بوده و رنگ آن نیز ثابت است.

پارچه ترگال کجراه به نسبت پارچه ترگال ساده ضخیم‌تر و مقاوم‌تر است. این پارچه از نوع تخت بافت به شمار می‌آید که از شبکه منظمی از الیاف در طول و عرض و در هم تنیده شدن آن‌ها با عرض ۱۵۰ سانتی‌متر تشکیل می‌شود.

پارچه ۳۰_۷۰ پنبه، یکی از پرمصرف ترین پارچه های صنعت است که در دو نوع ساده و کجراه توسط کارخانجات نساجی در طرح و رنگ های متنوعی به تولید می رسد.

پارچه های پنبه ای یکی از پرمصرف ترین انواع پارچه در جهان است. این منسوجات از نظر شیمیایی آلی است، به این معنی که هیچ ترکیب مصنوعی ندارد. پارچه پنبه ای از الیاف اطراف دانه های گیاهان پنبه ای به دست می آید.

الیاف و تار و پود در این نوع پارچه با ترگال و کجراه های دیگر فرق دارد. در تار و پود این پارچه از پلی استر پنبه با درصد های مختلف استفاده شده است که به صورت ۳۰ درصد پنبه و ۷۰ درصد پلی استر میباشد. 

 تولید پارچه تترون در طرح و رنگ‌های متنوع یکی از دلایل پرفروش بودن این محصول است. اما دلیل اصلی محبوبیت آن مقاومت بالای تترون در مقابل شستشوی زیاد است.

پارچه چاپی پزشکی

پارچه چاپی پزشکی از آن دسته پارچه هایی است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است و با استفاده از آن در جهت دوخت و آماده سازی انواع روپوش و اسکراب های پزشکی اقدام می نمایند. این پارچه در طرح و رنگ های متنوعی مورد تولید قرار می گیرد و شما نیز توانایی انتخاب هریک از آن ها را دارا هستید.
 

 


 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب