امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 631 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ابراهیم داروغه‌زاده خبرداد؛

سیستم پخش فیلم در کاخ جشنواره فجر ارتقا یافت

خبرایران: به گفته رئیس کاخ جشنواره فیلم فجر سیستم پخش فیلم در سالن سینمای برج میلاد به سیستم D سینما ارتقا یافت.
سیستم پخش فیلم در کاخ جشنواره فجر ارتقا یافت

به گزارش خبرایران، ابراهیم داروغه‌زاده قائم مقام دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و رئیس کاخ جشنواره در گفتگو با مهر با بیان این مطلب که سالن سینمای کاخ جشنواره یا همان برج میلاد به سیستم پخشD  سینما تجهیز می شود، گفت: اهالی رسانه و منتقدان سینما در این دوره از جشنواره می توانند فیلم های سینمایی را با کیفیت مناسب ببینند.

وی با اشاره به این که سال گذشته این سالن مجهز به سیستم E  سینما بوده است، توضیح داد: متاسفانه در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، اهالی رسانه، منتقدان سینما و سینماگران به دلیل کیفیت پایین این سیستم با مشکل پخش مواجه شده و اکثر فیلم ها با مشکلاتی از جمله تصویر و صدا مواجه بودند. این مشکلات سبب شد نه تنها مخاطبان از این مسئله ناراضی باشند، بلکه صاحبان فیلم نیز به دلیل پخش نامناسب فیلم، اعتراض کنند.

داروغه زاده در پایان گفت: تمام هزینه تجهیز سالن سینمای کاخ جشنواره به سیستم جدید توسط سازمان سینمایی تامین شده و بعد از برگزاری جشنواره فیلم فجر، تجهیزات D سینما از سالن برج میلاد جمع خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب