امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6311 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری ویژه برنامه های متنوع بمناسبت گرامیداشت هفته سالمند در منطقه 21

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری ویژه برنامه های متنوع بمناسبت گرامیداشت هفته سالمند در سطح منطقه خبر داد .
برگزاری ویژه برنامه های متنوع بمناسبت گرامیداشت هفته سالمند در منطقه 21

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهندس کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر بیان داشت : به مناسبت هفته گرامیداشت سالمندان ( 3 الی 9 مهرماه ) اداره سلامت منطقه اقدام به برگزاری برنامه های متنوع در سطح محلات 17گانه کرده است .

وی افزود : در این راستا برگزاری کلاس های آموزشی با موضوعات پیشگیری از آلزایمر ، راه های شاد زیستن و تفکر مثبت در دوران سالمندی ، چگونگی برنامه ریزی برای اوقات فراغت بازنشستگان ، مشکلات مصرف دارو در دوران سالمندی و آموزش نحوه استفاده صحیح از دارو به مناسبت روز جهانی سالمندان در دستور کار این اداره قرار خواهد داشت .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در ادامه با اشاره به تقدیر از سالمندان فعال محلات ، از برگزاری همایش های پیاده روی در سطح بوستان ها ، جشنواره غذای تغذیه سالم ، اردوهای زیارتی و تفریحی شامل امام زاده داوود ( ع ) ، بوستان بهشت مادران ، کاخ موزه سعد آباد و بی بی شهربانو ، ویژه سالمندان خبر داد .

مهندس کمالی نسب همچنین به ویزیت رایگان پزشک ، غربالگری قند و فشار خون ، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه آقایان در سطح محلات و بازدید از سرای سالمندان قلعه حسن خان اشاره کرد .

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : همچنین ویژه برنامه جشن بزرگ منطقه ای تکریم سالمندان در سالن پیامبر اعظم با حضور مدیران ارشد اداره سلامت و اعضای کانون و تقدیر از دبیران فعال از دیگر برنامه های اجرایی اداره سلامت منطقه 21 خواهد بود .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب