امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6343 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر شبکه تهران خبرداد؛

سریال« اطاق عمل » دی ماه از شبکه تهران پخش می شود/ کارگردانی رضویان، آقاخانی و مجید صالحی برای شبکه تهران

خبرایران: مدیر شبکه تهران از پخش سریال طنز روتین شبانه " اطاق عمل " مهران مدیری از ابتدای ربیع الاول ( 3 دی ماه ) خبر داد و گفت: این سریال طنز 86 قسمتی هر شب به مدت 40 دقیقه پخش می شود و آخرین قسمت آن نیز ابتدای نوروز 94 خواهد بود.
سریال« اطاق عمل » دی ماه از شبکه تهران پخش می شود/ کارگردانی رضویان، آقاخانی و مجید صالحی برای شبکه تهران

به گزارش خبرایران ، مهندس سعید مقیسه (مدیر شبکه تهران‌) و اکبر محمودی مهرریزی (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران‌) صبح امروز - دوشنبه  7 مهرماه- در نشستی با اصحاب رسانه‌، برنامه‌های نیم سال دوم شبکه تهران را تشریح کرد و گفت: مجموعه تلویزیونی «اطاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی به زودی  با حضور مسئولان وزارت بهداشت کلید می خورد.

وی درباره داستان این سریال توضیح داد: داستان «اطاق عمل» مربوط به بیمارستانی است که اتفاقات مختلفی در آن رخ می‌دهد. شخصیت ها و کاراکترهای جذاب و طنز گونه این سریال روایت های متفاوتی از شغل ها و بیماری های این بیمارستان برای مخاطب به تصویر می کشند.  

مدیر شبکه تهران در ادامه این نشست گفت : سریال جاده چالوس از نیمه آبان در 26 قسمت  40 دقیقه ای  تا قبل از اربعین بر روی آنتن می رود.  البته ما سریال طنز دیگری با نام " آخرین سلطان " را به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی عزیز علیزاده در دست تولید داریم که احتمال پخش آن سال آینده خواهد بود.

تقدیر در شبکه تهران

مدیر شبکه تهران تصریح کرد:  شبکه تهران در کنار تولید آثار طنز ، برای پاسداشت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و شهدای گرانقدر این فریضه دینی تولید، مجموعه تلویزیونی با این رویکرد را در دستور کار خود قرار داده است که نام این مجموعه تلویزیونی " تقدیر" است. همچنین سریال " نشانه ها " در 13 قسمت در دهه سوم ماه صفر از شبکه تهران پخش می شود که خلاصه داستان آن درباره یک خانواده ایرانی است که برای زیارت اربعین به کشور عراق سفر می کنند . این سریال نگاهی به موضوع داعش و گروه های تفکیری  دارد.

 

لحظه های آبی و مصرف بهینه آب

مدیر شبکه تهران در تشریح برنامه های ترکیبی و غیر نمایشی  این شبکه در نیم دوم سال توضیح داد: برنامه زنده  انسان 250 ساله ویژه شهادت و ولادت ائمه اطهار  با رویکرد کلام منور مقام معظم رهبری به زندگی ائمه اطهار ،  جنگ زنده نقش عشق ویژه برنامه عید قربان تا غدیر در دهه ولایت ، برنامه لحظه های آبی با رویکرد تبین روش های بهینه مصرف آب و توجه به مشکلات کم آبی کشور  ، جنگ هوا دلپذیر شد ویژه دهه فجر ، برنامه "ترین ها" با محوریت ثبت و نمایش استعدادها، توانمندی‏ها و ویژگی‏های افراد و اماکن مختلف شهر تهران در موضوعات مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری در راستای اطلاع رسانی شهری و  توسعه کرامت انسانی ، مسابقه جذاب و متنوع " سه گانه " در رشته های شنا ، تیراندازی ، سواری ویژه خانواده های در 26 قسمت و... از برنامه های جدید شبکه تهران در نیمه دوم سال است.

 

 سری جدید مستند کاوش ، حوادث واقعی

وی در ادامه با اشاره به برنامه های تامینی شبکه تهران اضافه کرد: سری جدید مستند کاوش تولید 2013 میلادی کشور فرانسه که تاکنون 100 برنامه از آن پخش شده،  برای 6 ماهه دوم سال نیز آماده پخش است.

مقیسه گفت: سریال های کاراگاه مورس در 13 قسمت 45 دقیقه ای و وکیل تاسکا از جمله دیگر برنامه های تامینی شبکه تهران هستند ، برای نیمه دوم سال در نظر گرفته شده است.

مدیر شبکه تهران با بیان تغییر رویکرد برخی از برنامه های روتین  شبکه تهران از جمله برنامه صبحگاهی  سلام تهران گفت : این برنامه به تازگی با  سفر به شهرستان استان های تهران با هدف معرفی و نمایش  ظرفیت های صنعتی ، فرهنگی ، کشاورزی و.. جشن خانوادگی با شهروندان این شهرستان در روزهای پنج شنبه هر هفته برگزار می کند. برنامه ساعت 25 نیز به دلیل استقبال مخاطبان در فصل پاییز و زمستان  پخش و در ماه محرم و ماه رمضان پخش نمی شود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب