امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63513 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی کتیرایی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت ابتکار ارتباط پارسیان با فروشگاه پُلوار درزمینه فروش آنلاین موبایل، تبلت ولوازم جانبی فعالیت دارد/ فروشگاه پُلوار درحال حاضر نماد اعتماد 5 ستاره یعنی رضایت تمامی کاربران را دارا می باشد.

خبرایران : مدیر فنی و نرم افزار شرکت ابتکارارتباط پارسیان گفت : خوشبختانه با تلاش‌های فراوان و بازرسی‌های انجام شده توسط شرکت های ناظر در خدمات پس از فروش و افزایش کیفیت در ارائه خدمات و بهبود عملکرد در طراحی وب‌سایت پُلوار، توانستیم به عنوان اولین نماینده استان اصفهان به نشان اعتماد 5 ستاره در کشور دست یابیم.
شرکت ابتکار ارتباط پارسیان با فروشگاه پُلوار درزمینه فروش آنلاین موبایل، تبلت ولوازم جانبی فعالیت دارد/ فروشگاه پُلوار درحال حاضر نماد اعتماد 5 ستاره یعنی رضایت تمامی کاربران را دارا می باشد.

علی کتیرایی مدیر فنی شرکت ابتکار ارتباط پارسیان درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت ابتکار ارتباط پارسیان از سال 1400 با ایجاد فروشگاه آنلاین پُلوار در زمینه فروش آنلاین موبایل، تبلت و لوازم جانبی در شهر اصفهان فعالیت دارد.


کتیرایی تصریح کرد : نماد اعتماد یا همان اینماد برای وب‌سایت‌ها نمادی است که نشان دهنده اعتماد و ضمانت ارائه خدمات آنلاین به کاربران در فروشگاه های آنلاین بوده و خوشبختانه با تلاش‌های فراوان و بازرسی‌های انجام شده توسط شرکت های نظارتی و افزایش کیفیت در ارائه خدمات پس از فروش و بهبود عملکرد و طراحی وب‌سایت، توانستیم به عنوان اولین وب‌سایت اصفهانی دارای نماد 5 ستاره در کشور دست یابیم.


وی عنوان داشت: ما در نظر داریم تا با بهبود عملکرد و طراحی مجدد و ارائه خدمات بهتر به کاربران، گام جدیدی در جهت پیشرفت شرکت برداریم. همچنین، بزودی این شرکت به آدرس خیابان بزرگمهر، نرسیده به فلکه احمدآباد، مجتمع شهر همراه طبقه چهارم انتقال خواهد یافت.


مدیر فنی فروشگاه پُلوار ادامه داد: در حال حاضر نماد اعتماد ما ۵ ستاره بودن برند ماست، بطوریکه تمامی کاربران از ما رضایت کامل داشته و تاکنون هیچ‌گونه شکایتی از شرکت ما ثبت نشده است.


وی درپایان سخنان خود گفت: نماد اعتماد ۵ ستاره در واقع به این معناست که رضایت کاربران از خرید کالا تا خدمات پس از فروش بصورت صددرصد جلب شده است.

 

آدرس شعبه اصفهان: خیابان فردوسی، نبش خیابان عافیت
آدرس شعبه تهران: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ۳۴

سایت : 

parsianhamrah.ir

اینستاگرام : 

ebtekarertebatparsian

 تلفن :

02191004444
03191004444     

سامانه پیامکی :

98-100004422+


صدای مشتری :

03132221818

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب