امروز: پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/09]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 64030 تاریخ انتشار: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمید جاویدان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل بزرگ شیراز درهفته شیراز و بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی میزبان علاقمندان و مسافران داخلی و خارجی بود/ هتل بزرگ شیراز ازجمله هتل‌های ریزورت و یک هتل 5 ستاره ممتاز می باشد

خبرایران : مدیریت هتل بزرگ شیراز گفت: هتل بزرگ شیراز از جمله هتل‌های ریزورت و یک هتل 5 ستاره ممتاز است و از مراکز تفریحی مجهز به مجموعه بازی‌های متفاوت برای کودکان و سالن‌های ورزشی و استخر مجزا برای خانم‌ها و آقایان از 7 صبح تا 10 شب آماده‌ سرویس‌دهی است.
هتل بزرگ شیراز درهفته شیراز و بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی  میزبان علاقمندان و مسافران داخلی و خارجی بود/ هتل بزرگ شیراز ازجمله هتل‌های ریزورت و یک هتل 5 ستاره ممتاز می باشد

حمید جاویدان مدیریت هتل 5 ستاره بزرگ شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت:  ضمن تبریک به مناسبت هفته شیراز و بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی، مفتخریم که طی این مدت میزبان مهمانان داخلی و خارجی باشیم.


وی تصریح کرد : خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی تمامی دست‌اندرکاران استان فارس اعم از فرماندار، استاندار و ریاست میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس با تمام قوا برنامه‌های شاد و مفرحی را برای این ایام تدارک دیده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر بوده است.


جاویدان عنوان داشت: خوشبختانه شیراز این روزها به لطف بارش الهی آب و هوای بسیار مطبوعی داشته، همه‌جا سبز و خرم و آکنده از عطر خوش بهارنارنج است که برای مسافرانی که به شیخ اجل ارادت داشته و این ایام را برای سفر به شیراز انتخاب کرده‌اند، خاطرات بسیار خوشی به همراه خواهد داشت.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/55_wuzgiuh.jpg


وی ابرازداشت: ما نیز در هتل بزرگ شیراز و در این ایام سعدی و مبارک پذیرای علاقمندان و مسافران داخلی و خارجی هستیم که ضمن برنامه خوشامدگویی به مهمان‌ها، سنت هفت‌سین به همراه موسیقی زنده را تا پایان فروردین ماه برپا داشته‌ایم که در 3 طبقه مختلف به اجرا درآمده تا مهمان‌ها بتوانند از آن دیدن کرده و عکس یادگادی بگیرند.


مهندس جاویدان ادامه داد: ما در هفته شیراز با همکاری دکتر ثابت اقلیدی رئیس میراث فرهنگی استان فارس با اهدای گل از مسافران استقبال کردیم، چرا که مهمان‌دوستی و مهمان‌نوازی از افتخارات شیرازی‌ها بوده و همواره شادی و خوشحالی مهمان‌ها موجب مسرت و انبساط خاطر ما می‌باشد.  

 

هتل بزرگ شیراز - تنها هتل پنج ستاره گرید آ شیراز

 


مدیریت هتل 5 ستاره بزرگ شیراز در ادامه صحبت‌های خود، اضافه کرد؛
هتل‌ها در سراسر دنیا به سه دسته تقسیم می‌شوند:
1- هتل‌هایی که در مراکز شهر قرار دارند و برای اهداف بیزینسی ساخته شده‌اند که معمولاً مدیران و افرادی که فعالیت اقتصادی دارند، برای امور کاری و جلسات خود به این هتل‌ها مراجعه می‌کنند.
2- هتل‌های میان‌شهری و بین راهی که صرفاً برای رفع خستگی مسافران مورد استفاده قرار می‌گیرد.
3- هتل‌های ریزورت که امکانات رفاهی و تفریحی آن بالاتر از یک هتل 5 ستاره بوده و مجهز به تمامی امکانات می‌باشد، بطوری‌که افراد می‌توانند با اقامت در این‌گونه هتل‌ها آرامش از دست رفته خود را مجدداً احیا کنند.

وی افزود: خوشبختانه هتل بزرگ شیراز نیز از جمله هتل‌های ریزورت و یک هتل همه چیز تمام 5 ستاره ممتاز که از مراکز تفریحی مجهز به مجموعه بازی‌های متفاوت برای کودکان و سالن‌های ورزشی و استخر مجزا برای خانم‌ها و آقایان بوده و از 7 صبح تا 10 شب آماده‌ سرویس‌دهی است.

 

https://cdn-a-hid.flytoday.ir/upload/hotelimagesdomestic/282/2.jpg?width=1080


مدیریت هتل 5 ستاره بزرگ شیراز ادامه داد: هتل بزرگ شیراز از مراکز تفریحی، هنری و اقامتی بی‌نظیر همچون رستوران سنتی، رستوران ایتالیایی، استیک‌هاوس، رستوران فست‌فود و دو کافی شاپ بزرگ در طبقه 14 و 6 با ویویی بسیار زیبا تشکیل شده، بطوری که کل شهر شیراز در زیر پای شماست.


وی خاطرنشان کرد: بسیاری از گردشگران خارجی اذعان دارند که نظیر این هتل بسیار کم است و من با تخصص خود دررشته مهندسی همواره سعی داشته‌ام این هتل را همچون هتل‌های بزرگ در ترکیه و دوبی بسازم که خوشبختانه از لحاظ سرویس‌دهی و رسیدگی به مهمان‌ها یک سر و گرون از هتل‌های خارجی بالاتر بوده و در مقابل قیمت بسیار مناسب‌تری دارد.

 

https://cdn-a-hid.flytoday.ir/upload/hotelimagesdomestic/282/4.jpg?width=1080


مدیرعامل هتل بزرگ شیراز درپایان سخنان خود گفت: صاحبان هتل جناب آقایان ظهیر امامی، روحانی و حاج عبداللهی در ساخت این مجموعه دست من را باز گذاشتند تا بتوانم با فراغ بال در خرج کردن و در امور سرویس‌دهی رضایت مهمان‌ها را تضمین کنم تا آنها نیز با رضایت کامل هتل را ترک کنند، چرا که تنها هدف ما رضایت و خوشحالی مهمان‌هاست که در نهایت موجب خوشحالی و مسرت ما نیز می‌شود.

 

https://cdn-a-hid.flytoday.ir/upload/hotelimagesdomestic/282/6.jpg?width=1080

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب