امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 641 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افزایش ۱۹۵ میلیارد دلاری فروش کفش در بازارهای جهانی

خبرایران: بهبود شرایط اقتصادی در جهان آمار فروش کفش و پوشاک را در بازارهای بین‌الملل افزایش داده است. پیش‌بینی می‌شود این افزایش تا سال ۲۰۱۵ نیز ادامه یابد.
افزایش ۱۹۵ میلیارد دلاری فروش کفش در بازارهای جهانی

به گزارش خبرایران  به نقل از نساجی نیوز ، بهبود شرایط اقتصادی در جهان آمار فروش کفش و پوشاک را در بازار های بین الملل افزایش داده است. پیش بینی می‌شود، این افزایش تا سال 2015 نیز ادامه یابد.

با کاهش میزان درآمدها در پی بحران‌های مالی در بازارهای بین‌الملل و کاهش سطح درآمد افراد در جهان، میزان فروش پوشاک و کفش در سال‌های گذشته کاهش یافت.

میزان فروش در کشورهای توسعه یافته روندی نزولی و در کشورهای در حال توسعه با رشد کمی مواجه شد.

با بهبود وضعیت اقتصادی و خروج از برخی بحران‌ها در کشورها، در حال حاضر فروش کفش و پوشاک در حال بازگشت به روند صعودی خود است.

پیش بینی می شود، بازار بین المللی کفش در سال 2015 به میزان 195 میلیارد دلار افزایش یابد. در سال 2012 تعداد 13 میلیارد جفت کفش در بازارهای بین‌المللی به فروش رسید و پیش بینی می شود این روند تا سال 2018 با روندی صعودی افزایش یابد.

گردش مالی بازار خرده فروشی کفش در ایالات متحده معادل 350 میلیارد دلار برآورد شده است و بر اساس اعلام انجمن کفش و پوشاک ایالات متحده آمریکا حدود 4 میلیون نفر به صورت مسقیم و غیر مستقیم در این صنعت و بازار فعالیت می‌کنند.

بر اساس آخرین آمارها مردم آمریکا سالانه 20 میلیارد دلار هزینه برای خرید کفش در سراسر این کشور صرف می کنند.

شرکت تولید کفش و پوشاک نایک یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصولات در جهان محسوب می شود.

دفتر مرکزی این شرکت در اورگان آمریکاست و این شرکت سالانه بیش از 30 میلیون جفت کفش روانه بازارهای بین المللی می‌کند و در آمد سالانه این شرکت در حدود 24.13 میلیارد دلار ارزیابی می شود.

در حال حاضر کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین و انگلستان بزرگترین عرضه کنندگان کفش در جهان محسوب می‌شوند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب