امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6427 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

زنان ایزدی قربانی دستان داعشی ها / برگی دیگر از دفتر تخریب چهره اسلام

خبرایران:طرح تولید گروهک های تروریستی در پوشش اسلامی از دیر باز با هدف بدبین کردن افکار عمومی جهان به اسلام در دستور کار قرار گرفته است و رشد و نمو داعش در سالهای اخیر در منطقه در همین مسیر شکل گرفته است.
زنان ایزدی قربانی دستان داعشی ها / برگی دیگر از دفتر تخریب چهره اسلام
از روزهای آغازین تحرکات داعش در منطقه و بر اساس اخباری که از سوی حامیان و پدران اصلی این گروه تروریستی در غرب آسیا مخابره شد چهره اسلام ستیز داعشی ها آشکار شد.

این گروه تروریستی با صحنه گردانی حامیان اصلی خود ادعای برقراری خلافت اسلامی دولت عراق و شام را مطرح کردند به طوری که در رسانه های غربی داعش با همین ترجمه معرفی می شود.

در این راستا برخی از اصطلاحات اسلامی با سوء استفاده گسترده به طوری که خلاف واقعیت است از سوی داعشی ها مطرح شد.

یکی از موارد سوء استفاده از مصطلحات اسلامی این بود که "ابومحمد العدنانی، سخنگوی داعش، روز 29 ژوئن با انتشار یک پیام ویدئویی اعلام کرد که این گروه قصد دارد «خلیفه اسلامی» برپا کند و البغدادی «این پیمان» را پذیرفته تا در مقام «خلیفه مسلمانان» خدمت کند.بنا به گفته العدنانی، اعلام چنین خلافتی به این معنا است که مسلمانان باید پیمان همبستگی و وفاداری با البغدادی ببندند و مشروعیت همه «دولت ها و حکومت ها و سازمان ها و امارت های اسلامی» دیگر لغو خواهند شد.او گفت که داعش به عنوان «دولت اسلامی» شناخته خواهد شد."

خشونت در برخورد با برخی از گناهان با نام اسلام و ضرب و شتم مردم کشتار مردان و به اسارت گرفت زنان موارد دیگری است که داعش در راستای خلافت دروغین اسلامی در کشورهای سوریه و عراق در دستور کار قرار دادند.

یکی از بزرگترین جنایات داعش در عراق که در راستای تخریب چهره اسلام انجام می شود اسارت 2 هزار زن ایزدی به دست تکفیری های داعش است.

این پروژه شاید به دلیل مشابهت با شرایطی که در اوایل ظهور اسلام در جزیره العرب بوجود آمد مورد سوء استفاده قرار گرفته است. حال آنکه موضوع مخالفت اسلام با برده داری از مباحث روشن و آشکار تاریخ اسلام است که هریک از معصومین(ع) با این معضل اجتماعی به خوبی مقابله کردند و در شرایط مختلف موقعیت افراد را از برده به سمت انسان ازاد تغییر می  دادند.

نقش عربستان سعودی در تقویت عملکرد داعش

از آنجا که عربستان سعودی از حامیان تروریسم در منطقه است در حمایت های مالی از گروه داعش بسیار تاثیر گذار است اگرچه اخیرا مسوولان عربستان از حضور داعش در منطقه اظهار نگرانی کردند اما همچنان نشانه هایی از همکاری داعش با سران سعودی وجود دارد.

 شبکه «روسیا الیوم» اعلام کرد که شماری از 2 هزار زن ایزدی که در عراق به دست تکفیری‌های داعش به اسارت گرفته شده‌ بودند، به سوریه و عربستان سعودی برده شده‌ و مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌ و می‌گیرند.این در حالی است که سرنوشت زنان باقی‌مانده در عراق نیز بهتر از بردگی برای سعودی‌ها نیست.

 تضاد رفتاری داعشی ها با ادعای برقراری خلافت اسلامی

 

اعضای گروهک تروریستی داعش که با هدف تحقق خلافت اسلامی سوریه عراق و برخی دیگر از کشورهای منطقه را عرصه تاخت و تاز خود قرار دادند دست به اعمال وحشیانه ای می زنند که نه در دین اسلام و نه در ادیان دیگر توجیهی برای آن وجود ندارد.

تجاوز به زنان مسیحی و کشتار مردان آنها نمونه ای از رفتارهای خلاف مبانی انسانی و دینی است که این گروه با چراغ سبز امریکا به خوبی انجام می دهد.

«ایمن» جوان ایزدی در شهر «زاخو» در منطقه کردستان عراق درباره نحوه سوء استفاده جنسی داعش از خواهر 21 ساله‌اش می‌گوید که یکی از سرکرده‌های داعش خواهر او را به اجبار به عقد نکاح خود در آورده و او را در یک اتاق کوچک حبس کرده که تنها غذا وارد آن می‌شود  و در طول روز نیز بارها برای استفاده جنسی نزد او می‌رود.

 

رواج اسلام اجباری

 

یکی دیگر از توطئه های حساب شده داعش و طراحان امریکایی سعودی و صهیونیستی این گروه تروریستی وادار کردن مسیحیان به اسلام است. این اقدام نیز در مبانی اصیل اسلامی هیچ گونه جایگاهی ندارد چراکه شواهد تاریخی اسلام بر این است که غیر مسلمانان در کنار مسلمان ها در خلافت اسلامی و در اوایل ظهور اسلام به راحتی زندگی می کردند و کسی حق نداشت که افراد را به زور مسلمان کند.بر اساس گزارشات ارسالی سرنوشت صدها دختر ایزدی دیگر که به اجبار مسلمان شده‌اند و مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند  هنوز مشخص نیست.ایمن یکی از بانوان ایزدی که یکی از خواهرانش با او تماس تلفنی برقرار کرده و به او اطلاع داده که پس از تجاوز برخی عناصر داعش به او، به زور مسلمان شده و به عقد ازدواج یکی از سرکرده‌های داعش درآمده است.

 

پایان پروژه داعش آغازی در سینمای هالیوود

 

اگرچه تحرکات گروهک تروریستی داعش در غرب آسیا با هماهنگی حامیان آنها در منطقه رو به کمرنگ شدن پیش می رود اما نکته با اهمیت این است که هنوز سناریو واقعی داعش در جهان اسلام به اتمام نرسیده سوژه های این اتفاق تاریخی دستمایه داستان های هالیوودی با هدف تخریب چهره اسلام می شود.

 

 

منبع: دفاع پرس

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب