امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6434 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از پوستر هفته ملی کودک ایران

خبرایران: پوستر هفته ملی کودک ایران با شعار «بادبادک امید؛ شادی، دانش، آرامش» رونمایی شد.
رونمایی از پوستر هفته ملی کودک ایران

به گزارش خبرایران از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت آغاز جشن‌های هفته ملی کودک از پوستر این مراسم رونمایی شد.
بنا بر این گزارش این پوستر که اثر مرتضی آذر‌خیل گرافیست  است با نقش پرنده صلح که در آسمان آبی به پرواز در آمده است نشان‌دهنده فضایی شاد و آرام برای کودکان ایران و جهان است.
شعار مراسم هفته ملی کودک با عنوان «بادبادک امید؛ شادی، دانش، آرامش» با مضامین یک هفته جشن، نمایشگاه بازی آموزش و نشست‌های تخصصی بر این پوستر نقش بسته است و نشان‌دهنده برنامه‌هایی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال برای کودکان تدارک دیده‌ است.
مراسم هفته ملی کودک امسال در تهران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون در خیابان حجاب و دردیگر شهرها در کلیه مراکز کانون سراسر کشور برگزار خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر طراحی برنامه‌های سرگرم‌کننده و آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان نشست‌های تخصصی برای بررسی مسایل کودکان و برنامه‌های متنوع تدارک دیده شده است. هم‌چنین در نمایشگاهی که به این مناسبت در تهران برگزار خواهد شد ده‌ها تشکل مردم نهاد به ارایه‌ی برنامه‌ها و دست‌آوردهای خود خواهند پرداخت.
مراسم هفته ملی کودک ایران از روز 15 تا 21 مهر ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب