امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6476 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح اعلام کرد؛

مدال آوران طلای آسیا از خدمت سربازی معاف می شوند

خبرایران: رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح اعلام کرد: دارندگان مدال طلای بازی های آسیایی از انجام خدمت سربازی معاف می شوند.
مدال آوران طلای آسیا از خدمت سربازی معاف می شوند

به گزارش خبرایران از پایگاه خبری پلیس، سردار مهرعلی باران چشمه افزود: براساس قانون سرباز قهرمان، تمام دارندگان مدال طلا در بازی های آسیایی از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می شوند و این معافیت شامل ورزشکاران انفرادی و تیم های گروهی نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از فرزندان دارندگان مدال طلا در مسابقات پارالمپیک آسیایی نیز از انجام خدمت سربازی معاف خواهد شد اظهار داشت: تمام این افراد باید تنها دوران آموزشی خود را سپری کنند و پس از آن کارت معافیت سربازی به آنها ارایه می شود.

به گفته باران چشمه، در صورتی که هر یک از این قهرمانان به سربازی اعزام نشده یا حین انجام خدمت سربازی بوده باشند می توانند با ارایه درخواست خود به وزارت ورزش و جوانان نسبت به دریافت معافیت خود اقدام کنند.

وی در خصوص این افراد تاکید کرد که ثبت درخواست معافیت این افراد تنها باید از طریق وزارت ورزش و جوانان انجام شود.

رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت: برابر قانون به دارندگان مدال های برنز و نقره در بازی های آسیایی معافیت اعطا نمی شود.

سردار باران چشمه درباره امکان اعطای معافیت به فرزندان بانوان قهرمان در بازی های آسیایی نیز اظهار داشت: در خصوص فرزندان بانوان، در قانون چیزی پیش بینی نشده که به نظر من این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب