امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6478 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر پورزرندی خبرداد؛

فعالیت ارزی فرصتی دیگر برای خدمت به شهروندان

خبرایران : مدیرعامل بانک شهر، دریافت مجوز مرحله دوم عملیات ارزی را زمینه‌ساز خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و تحقق ایده تبدیل شدن به بانک تمام شهروندان عنوان نمود.
فعالیت ارزی فرصتی دیگر برای خدمت به شهروندان

به گزارش خبرایران از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر پورزرندی در همین رابطه افزود، در مجوز مرحله دوم ارزی، بانک به عملیات اعتبارات اسنادی صادراتی و وارداتی و واردات از طریق ارسال حواله، ورود می‌کند و از طریق رقابتی سالم و مطابق قوانین و مقررات بانک مرکزی خواهیم کوشید تا مشتریانی که در بخش تجارت بین‌الملل فعال هستند نیز جذب بانک شهر شوند.

وی با بیان اینکه در تلاشیم بعد از مجوز مرحله دوم، سریعاً مجوز مرحله سوم هم اخذ شود، تصریح کرد: ما متعهد به اجرای ضوابط و مقررات بانک مرکزی در بُعد ریالی و ارزی خواهیم بود.

حسین محمدپورزرندی یادآور شد: بر اساس مجوز اداره کل مقررات و مجوزهای بانکی بانک مرکزی از این پس بانک شهر قادر خواهد بود به مشتریان خود خدماتی از قبیل گشایش اعتبارات اسنادی، بروات اسنادی، صدور ضمانتنامه‌های ارزی و واردات از محل ثبت سفارش را ارایه دهد.

گفتنی است که همه مشتریان بانک شهر علاوه بر خدماتی شامل افتتاح سپرده‌های ارزی، نقل و انتقالات ارزی و خرید و فروش ارز، از این پس می‌توانند سرویس‌های گشایش انواع اعتبارات اسنادی، بروات اسنادی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ارزی و اعطای تسهیلات ارزی در چارچوب ضوابط و مقررات را دریافت نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب