امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6496 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد؛

آغاز به کار ششمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه و جشنواره گل های پاییزی،از 28مهر

خبر ایران :مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افتتاح ششمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه و جشنواره گل های پاییزی از 28 مهرماه لغایت 2 آبان ماه خبر داد.
آغاز به کار ششمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه و جشنواره گل های پاییزی،از 28مهر
به گزارش خبر ایران ، مجتبی عبداللهی با اعلام اینکه ششمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه و جشنواره گل های پاییزی از اواسط مهرماه در بوستان گفتگو آغاز به کار خواهد کرد، گفت: نمایشگاه گل های پاییزی از روز دوشنبه 28 مهر لغايت جمعه 2 آبان ماه جاری از ساعت 10الی 21  آماده خدمات رسانی به شهروندان است.
معاون شهردار تهران افزود:هزینه بازدید از نمایشگاه گل و گیاه مانند هر سال در طول مدت برگزاری برای کلیه بازدید کنندگان رایگان است.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه های فصلی گل و گیاه امکان خرید کالاهای عرضه شده تنها در روز جمعه 2 آبان ماه امکان پذیر است، اظهار کرد: این در حالیست که در نمایشگاه های بین المللی گل و گیاه کالاهای نمایشی فقط در ساعات پایانی آخرین روز نمایشگاه توسط برخی غرفه ها به فروش می رسید.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه از جمله اهداف برپایی نمایشگاه گل های پاییزی ترویج فرهنگ گیاه پروری و فضای سبز بین شهروندان است، افزود: جلب مشارکت های مردمی در افزایش سرانه فضای سبز، حفظ و حراست از محیط زیست و آشنایی شهروندان با گونه های مختلف گل و گیاه داخلی و خارجی از مواردی است که می توان از آنها نام برد.
عبداللهی با تاکید براینکه اشتغال زایی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی از مواردی است که در برپایی نمایشگاه گل های پاییزی مدنظر شهرداری تهران است، افزود: معرفی توانمندی ها و نوآوری های تولیدکنندگان و دست اندکاران عرصه تولید و صادرات گل و گیاه کشور می تواند به رونق این صنعت کمک کند.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه گل و گیاهان آپارتمانی، گیاهان مخصوص فضای باز و گل های شاخه بریده به نمایش گذاشته می شود، اظهار کرد: دست اندرکاران و تولیدکنندگان ملزومات و نهادهای کشاورزی و ابزار آلات باغبانی نیز به معرفی و ارائه تولیدات شان می پردازند.
براساس این گزارش،هرساله نمایشگاه گل های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفتگو واقع در  بزرگراه شهید حکیم، خروجی شهید چمران جنوب، ضلع جنوب بوستان برگزار می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب