امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6497 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد خبرداد؛

ارتقاء جایگاه بانک در ذهن مشتریان مرهون نقش آفرینی های روابط عمومی است

خبرایران : همایش تخصصی مدیران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با حضور مدیر عامل بانک و مدیران روابط عمومی به مدت سه روز در مرکز آموزش حضرت عبد العظیم حسنی(ع) برگزار شد.
ارتقاء جایگاه بانک در ذهن مشتریان مرهون نقش آفرینی های روابط عمومی است

به گزارش خبرایران، دکتر نتاج – مدیر عامل بانک – در این همایش با تقدیر از تلاش های هوشمندانه و متعهدانه مدیران و کارکنان روابط عمومی بانک، ابراز داشت: ارتقاء جایگاه بانک در ذهن مشتریان و آحاد جامعه مرهون زحمات و نقش آفرینی های شماست.

نتاج با اشاره به چالش های موجود در محیط پیرامون بازار پولی و مالی، خاطر نشان کرد: با کمک روابط عمومی و با تحلیل تغییرات محیطی می توانیم حضور گسترده تری در بازار پولی و مالی کشور داشته باشیم.

وی التزام به اجرای بانکداری اسلامی را وجه تمایز بانک مهر اقتصاد با سایر موسسات پولی و بانکی کشور عنوان کرد و گفت: حذف ربا از معاملات بانکی مقدمه دستیابی به نظام بانکداری اسلامی است که به یاری حضرت حق بانک مهر اقتصاد در حال گذر از مرحله بانکداری بدون ربا و استقرار بانکداری اسلامی است.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد پیاده سازی بانکداری اسلامی را مستلزم اصلاح در ساختارهای مالی، فن آوری اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد و ابراز داشت: هدف اصلی ما تحقق قوانین و مقررات شرعی و دستورات الهی در معاملات اقتصادی است لذا چنانچه این مهم انجام شود انتفاع و سود اقتصادی نیز محقق می شود.

در ادامه منصور شیخ الاسلامی – رئیس اداره کل روابط عمومی بانک – با تشریح نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: نخستین گام در تحقق سند اقتصاد مقاومتی گفتمان سازی آن است از اینرو روابط عمومی در کنار رسانه می تواند با تبیین و تفهیم این سند اقتصادی نقش مهمی در تنویر افکار عمومی ایفا کند.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر تهدیدات واکسینه می کند، خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها می توانند با رصد اتفاقات و تغییرات محیطی و تحلیل و انتقال آن به بدنه مدیریت سازمان کمک کنند تا با شناسایی تهدیدها و فرصت ها در مرتفع کردن موانع و مشکلات نقش آفرین باشند.

وی گفت: باید اخلاق، فرهنگ و مبانی اندیشه اسلامی را همواره مورد توجه قرار دهیم و به عنوان یک الگوی سازمانی دستیابی به بالاترین معیارهای اقتصاد مقاومتی را در برنامه های خود قرار دهیم.

رئیس اداره کل روابط عمومی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تاثیر مستقیم بر روی تولید، اشتغال، صنعت و توزیع ثروت دارد، بیان داشت: کشور به لحاظ سیاسی و شرایط پیرامونی و بین المللی در وضعیت حساسی قرار دارد که تمامی این عوامل تاثیر بسیاری بر اقتصاد گذاشته است از اینرو روابط عمومی ها می توانند با مدیریت رویداد و عملیات روانی و تبدیل اقتصاد مقاومتی به یک گفتمان غالب، در تحقق این مهم موثر واقع شوند.

شیخ الاسلامی اطلاع رسانی هدفمند و خلاقانه، مدیریت هوشمند هزینه ها، ارتقاء منزلت و جایگاه روابط عمومی، توسعه ارتباطات با ذینفعان، توسعه دانش و مهارت های ارتباطی همکاران، اجرای برنامه های روابط عمومی با نگاه علمی و تخصصی، مدیریت دانش، نخبه یابی، بهره گیری از اساتید دانشگاهی، آموزش های ارتباطی و تقویت و مدیریت سرمایه های اجتماعی را از مهم ترین رویکردهای روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در سال 1393 عنوان کرد.

وی با تاکید بر پیاده سازی و اجرای دقیق دستورالعمل ها، گفت: تهیه و تدوین دستورالعمل ها ی اداره کل روابط عمومی اقدامی مهم در توسعه زیرساخت های مدیریتی روابط عمومی و همچنین سیستماتیک کردن برنامه ها و فعالیت ها می باشد لذا این مهم در توسعه مدیریت دانش اداره کل روابط عمومی تاثیر گذار است از اینرو مدیران روابط عمومی با بهره گیری از محتوای این دستورالعمل ها می توانند نقش سازنده ای در انتقال تجارب و دانش به آیندگان در حوزه روابط عمومی داشته باشند.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب