امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6499 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محسن یوسف پور؛

فناپ امسال با دست پر به تلکام آمده است

خبرایران : مدیر واحد کسب و کاری راهکارهای نوین پرداخت و خدمات ارزش افزوده فناپ در جریان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تله‌کام با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: تلکام در صنعت مخابرات بزرگ‌ترین رخداد در فضای نمایشگاهی کشور است و اکثر بزرگان حوزه تلفن همراه در این محل گرد هم آمده و از آخرین دستاوردهای خود رونمایی می‌کنند.
فناپ امسال با دست پر به تلکام آمده است

به گزارش خبرایران، محسن یوسف‌پورحضور در چنین نمایشگاهی را برای شرکت‌های فعال در این حوزه، فرصتی مناسب دانسته و بیان کرد: شرکت های فعال در حوزه مخابرات حضور می یابند تا به معرفی محصولات و دستاوردهای خود به مخاطبان بپردازند. مراجعین نمایشگاه را می توان به غیر از مخاطبان خاص، مانند شرکت ها و سرمایه‌گذاران بزرگ، مخاطبان عام دانست که امسال برای آنها خدمات جدید و ویژه ای عرضه کرده‌ایم.
مدیر واحد کسب و کاری راهکارهای نوین پرداخت و خدمات ارزش افزوده فناپ در مورد محصولات جدید این شرکت در نمایشگاه امسال گفت: سیاست فناپ آن است که هر سال با یک محصول جدید در نمایشگاه تلکام حضور یابد. بنابراین در سال اول حضور، سامانه #720* و  در سال دوم مجموعه اپسان را معرفی کردیم.
وی‌ محصولات جدید فناپ در نمایشگاه را برشمرد و گفت: هلدینگ فناپ امسال با محصولات جدیدی مانند پیکو (ارائه راهکارهای نو برای ارائه خدمات همراه) و باران(خدمات نوین همراه) در این نمایشگاه حاضر شده و غرفه این شرکت در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین المللی، پذیرای بازدیدکنندگان است.
یوسف پور در ادامه افزود: پیکو به عنوان یکی از جدیدترین محصولات این شرکت در نمایشگاه تلکام، ابزاری جدید برای پرداخت مبتنی بر تلفن هوشمند (USSD، DATA و SMS) است که به مشتری این امکان را می‌دهد بدون همراه داشتن کارت بانکی و نیاز به دستگاه کارت خوان، خرید خود را انجام دهد.
به گفته وی، کلیت کار پیکو به این صورت است که به ازاء هر کالا، مجموعه کالا و یا هر فروشگاه، یک  QR CODE ویژه تعریف شده  است تا مشتری بتواند با اسکن این کد، کالا را در سبد خرید مجازی خود قرار دهد و خرید را تکمیل کند. همچنین مشتری می‌تواند در هر مرحله از خرید و یا پس از تکمیل خرید، نسبت به میزان مبلغ خرید خود آگاه شود.
مدیر واحد کسب و کاری راهکارهای نوین پرداخت و خدمات ارزش افزوده فناپ، شرکت باران را چنین توضیح داد: باران مشارکتی حاصل از همکاری فناپ با شرکت آریا همراه است که قصد داریم با همکاری این شرکت روی مجموعه خدمات سازمانی یا B2B تمرکز کنیم.
یوسف پور با  تاکید بر تمرکز فناپ روی خدمات جدید و موفقیت 720 و اپسان در سال های گذشته بیان کرد: امسال ما خدمات جدیدی روی سرویس #720* ارایه می‌دهیم. همچنین با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان امسال با رخداد مهم دیگری (مسابقات جام ملت های آسیا) مواجه است، از طریق «اپسان» و سامانه 9090 در کنار فدراسیون بوده و از آن حمایت می‌کنیم.
در پایان مدیر واحد کسب و کاری راهکارهای نوین پرداخت و خدمات ارزش افزوده فناپ میزان استقبال از سرویسهای ارزش افزوده و خدمات این شرکت را اینچنین بیان کرد: تنوع سرویس ها و خدمات شرکت فناپ، باعث می شود تا کاربران از این سرویس‌ها دلزده نشوند و این شرکت با معرفی و ارائه خدماتی جدیدتر، مخاطبان بیشتری را بیابد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب