امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6507 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل همراه اول اعلام کرد؛

استفاده از «وایبر» تاثیری در سود همراه اول ندارد / تاکنون هزار و 300 سایت BTS برای نسل سوم موبایل نصب شده است / پوشش نسل 3 موبایل در 35 شهر

خبرایران: وحید صدوقی مدیر‌عامل شرکت همراه اول از پوشش نسل سوم موبایل در 35 شهر بزرگ کشور خبر داد و گفت: هم اکنون 20 میلیون مشترک همراه اول می توانند از خدمات نسل سوم موبایل استفاده کنند.
استفاده از «وایبر» تاثیری در سود همراه اول ندارد / تاکنون هزار و 300 سایت BTS برای نسل سوم موبایل نصب شده است / پوشش نسل 3 موبایل در 35 شهر

به گزارش خبرنگارخبرایران، وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول در نشست خبری در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات اولویت این شرکت را ارائه خدمات نسل سوم موبایل اعلام کرد و گفت: اکنون در حال تامین تجهیزات و کار عمرانی در این زمینه هستیم و سرویس های مورد نظر بر روی این شبکه نیز در حال ارائه است.

وی با اشاره به ظرفیت شبکه همراه اول برای ارائه خدمات نسل سوم موبایل گفت: 20 میلیون مشترک امکان استفاده از این خدمات را دارند.

مدیر‌عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه تاکنون هزار و 300 سایت BTS برای نسل سوم موبایل نصب شده است، گفت: قرار است تا پایان امسال به نصب 5 هزار سایت دست یابیم.

صدوقی این پوشش را مربوط به 35 شهر بزرگ در استان هایی مانند تهران، اصفهان و تبریز اعلام کرد و گفت: برای نسل چهارم موبایل نیازمند افزودن ماژول های بیشتری بر روی شبکه همراه اول خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مشترکان برای استفاده از نسل چهارم نیازمند تعویض سیم کارت‌های خود هستند، ادامه داد: برای ارائه خدمات نسل سوم و چهارم نیازی به دریافت مجوز نخواهیم داشت و هم اکنون این سرویس‌ها قابل ارائه است و پیوست‌های مد نظر نیز به امضا رسیده است.

مدیر‌عامل همراه اول در مورد نصب دکل‌های موبایل در شهر، گفت: از 2 سال گذشته تاکنون مجوز نصب 200 آنتن را شهرداری به ما نداده است و این در حالی است که تاکنون در 270 نقطه از شهر تهران با مالکان به توافق رسیده‌ایم و از شهرداری درخواست داریم که مجوز نصب این سایت‌ها را برای افزایش کیفیت خدمات به همراه اول ارائه دهد.

وی در مورد کاهش درآمد اپراتور همراه اول به دلیل استفاده مشترکان از نرم‌افزارهای موبایل همچون وایبر گفت: استفاده از این خدمات بر سود همراه اول تاثیر می‌گذارد به نحوی که سود حاصل از پیامک‌های مشترکان در سال گذشته ثابت بوده و رشدی نداشته است اما به رغم استفاده از این خدمات درآمد همراه اول از محل مکالمه با رشد همراه بوده براین اساس ما نیز باید بدانیم که از این طرح عمده درآمد اپراتورها دیگر از محل مکالمه نبوده و از محل سرویس خواهد بود و باید با تنوع ارائه سرویس های ارزش افزوده درآمدمان را به سمت راه اندازی این سرویس ها ببریم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب