امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 651 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون وزیر صنعت خبرداد؛

۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۲ سبد کالایی/ توزیع بر اساس سامانه الکترونیک یارانه‌ها

خبرایران : حسن یونس‌سینکی معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت از اعتبار هزار میلیارد تومانی برای دو سبد کالایی خبر داد و گفت: نحوه توزیع این کالاها به جامعه هدف بر اساس نظام الکترونیک هدفمندی یارانه‌هاست.
۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۲ سبد کالایی/ توزیع بر اساس سامانه الکترونیک یارانه‌ها

به گزارش خبرایران ، حسن یونس‌سینکی در گفتگویی در پاسخ به این سؤال که اعتبار در نظر گرفته شده برای دو سبد کالایی چقدر است، گفت: رقمی در حدود هزار میلیارد تومان برای دو سبد کالایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این دو سبد در بهمن ماه و اسفند ماه سال جاری به کارکنان دولت، مستمری‌بگیران دولت، مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی، بازنشستگان لشکری، بازنشستگان کشوری، سازمان بهزیستی، کارگران، کمیته امداد، خبرنگاران و دانشجویان متأهل تخصیص می‌یابد.

وی افزود: سبد اول شامل برنج، روغن، پنیر، تخم‌مرغ و مرغ و ترکیب سبد دوم ممکن است مقداری تغییر کرده و یا مشابه همین سبد باشد.

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت در پاسخ به این سؤال که نحوه توزیع به چه صورتی خواهد بود، گفت: با جلساتی که بین معاونان IT سازمان هدفمندی و وزارت صنعت برگزار شده است، با استفاده از نظام الکترونیک قانون هدفمند کردن یارانه‌ها این دو سبد در اختیار گروه هدف قرار می‌گیرد.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های رئیس‌جمهور این است که تا پایان سال هیچ کالای اساسی گران نشود و این تکلیفی است که از سوی رئیس‌جمهور برای ما تعیین شده و ما آن را به عنوان یک سرمشق برای خود قرار داده‌ایم.

سینکی گفت: جامعه هدف دو سبد کالایی 14 تا 15 میلیون نفر هستند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب