امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6538 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همکاری موسسه اعتباری کوثر با بانک صادرات ارتقاء می یابد

خبرایران: دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران دیدار و در مورد ارتقاء سطح تعاملات فی مابین به بحث و گفتگو پرداختند .
 همکاری موسسه اعتباری کوثر با بانک صادرات ارتقاء می یابد

به گزارش خبرایران، دکتر رضایی ضمن خیر مقدم به مهندس پیشرو و همراهانشان ، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت موسسه اعتباری کوثر و چشم انداز این موسسه اظهار داشت : خوشبختانه ما تا کنون با بانک صادرات همکاری خوبی داشته ایم که نتایج خوبی به همراه داشته است . مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با برشمردن اقدامات و توفیقات موسسه گفت : بحمدالله با توجه به تلاشهایی که در چند سال گذشته داشته ایم ، امروز به عنوان یک موسسه پویا و با نشاط ، جایگاه ویژه ای در ارائه خدمات به مردم کسب کرده ایم و روند رو به رشد افتتاح حساب توسط مشتریان و رغبت سهامداران مؤید این مطلب است 

دکتر رضایی با تقدیر از زحمات و مساعدت های مدیر عامل بانک صادرات و همکارانشان ، آمادگی خود را برای ارتقای روابط فی مابین اعلام و اظهار امیدواری کرد ، ما هیچگاه حمایت و عنایات عزیزان بانک صادرات از موسسه اعتباری کوثر را در شرایط سخت فراموش نمی کنیم .

در ادامه مهندس پیشرو که به همراه دانیالی رئیس هیئت مدیره ، خدایاری مسئول شعب و عبدالهیان مدیر خزانه بانک صادرات در این نشست شرکت کرده بودند با اظهار خوشبختی از پیشنهاد دکتر رضایی اعلام کرد ؛ ما نیز آمده ایم که بگوییم آماده ارائه همه نوع همکاری با جنابعالی و موسسه اعتباری کوثر هستیم .

ایشان با تشریح ظرفیت های بانک صادرات گفت : ما می توانیم در بسیاری از زمینه ها ارائه خدمات داشته باشیم که از جمله آنها می توان آموزش ،فراهم نمودن زمینه بهره برداری موسسه از شعبات خارج از کشور بانک صادرات ، صرافی و دیگر موارد اشاره کرد .

وی ضمن درخواست تنظیم ابلاغیه ای برای همکاری شعبات موسسه اعتباری کوثر با شعبات بانک صادرات در سراسر کشور افزود :  اگر این اتفاق صورت پذیرد ، قطعا نتایج بسیار مفیدی را در پی خواهد داشت .

در ادامه دکتر رضایی بار دیگر با تأکید بر علاقه مندی به ارتقاء سطح همکاری ها با بانک صادرات پیشنهاد کرد تفاهمنامه ای که در برگیرنده کلیه موارد مورد نیاز هر دو مجموعه باشد ، تهیه و به امضاء طرفین برسد که این موضوع مورد استقبال مهندس پیشرو قرار گرفت .

یادآور می شود عبدالهیان مدیر شعب بانک صادرات در سخنان کوتاهی سپرده گذاری موسسه اعتباری کوثر در بانک صادرات را با توجه به نام مطهر و منور حضرت صدیقه طاهره(س) بر پیشانی این موسسه موجب خیر و برکت برای بانک صادرات دانست .

قابل ذکر است  آقایان غلامرضا کرمی معاون مالی ،  حسین کرمی معاون اعتبارات و تسهیلات ، عالی نژاد معاون بازاریابی و امور مشتریان و عباسی فر مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر جزء حاضرین در این نشست بودند  . 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب