امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6575 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از تیزر «میهمان داریم» در آستانه عید غدیر

خبرایران: حسن ایوبی ساخت تیزر «میهمان داریم» را ادای دینی به خانواده شهدا و جانبازان دانست.
رونمایی از تیزر «میهمان داریم» در آستانه عید غدیر
به گزارش خبر ایران از حوزه هنری، حسن ایوبی سازنده تیزر «میهمان داریم» گفت: معمولا برای ساخت آنونس یا تیزر هر فیلمی سعی می‌كنم نوع روایت را از حس و حال درونی خود اثر الهام بگیرم. البته از احساسات خودم هم در مواجهه با فیلم استفاده می‌كنم. خصوصا وقتی كه برای اولین بار یك اثر سینمایی را می‌بینم. بعد از دیدن فیلم «میهمان داریم» نیز بعد انسانی این اثر روی من تاثیر زیادی گذاشت. به همین دلیل تلاش كردم تیزر آن بیانگر مظلومیت انسان‌هایی باشد كه فراز و نشیب زیادی در زندگی داشته‌اند و جان خود و فرزندانشان را بر سر حفظ این مرز و بوم گذاشته‌اند.

ایوبی تاكید كرد: عمدتا بعد از ساخت تیزر هر فیلمی، آن را به مخاطبینی كه تاكنون اثر را ندیده‌اند، نشان می‌دهم تا در جریان واكنش آن‌ها قرار بگیرم. مردم ما همیشه خود را مدیون خانواده شهدا و جانبازان می‌دانند و فكر می‌كنم این فیلم می‌تواند فارغ از هر سلیقه سیاسی برای مخاطبین جذاب باشد. البته من هم در ساخت تیزر «میهمان داریم» روی این موضوع تاكید داشتم. فیلم «میهمان داریم» را دوست دارم و فكر كردم شاید بتوانم با ساخت تیزر این فیلم ادای دینی به خانواده شهدا كنم. فیلم قابلیت این را دارد كه بتوانیم به سمت تبلیغاتی برویم كه به دل مخاطب بنشیند و بیشتر بعد انسانی اثر را پررنگ كنیم.

حسن ایوبی تدوینگر سینمای ایران، تاكنون ساخت تیزر و آنونس‌های آثاری همچون «طبقه حساس»، «۳۳ روز»، «سیب و سلما»، «نفوذی»، «زندگی جای دیگری است» و … را برعهده داشته است. در فیلم سینمایی «میهمان داریم» كه قرار است نیمه اول آبان ماه در گروه سینمایی استقلال اكران عمومی شود، پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، محمد و مهدی صادقی به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل تولید این فیلم عبارت اند از: نویسنده و كارگردان: محمدمهدی عسگرپور، مدیر فیلم برداری: محمد آلادپوش، طراح گریم: مهرداد میركیانی، طراح صحنه و لباس: كیوان مقدم، صدابردار: ساسان نخعی، تدوین: محمدرضا موئینی، صداگذار: سید محمد كشفی، موسیقی: علیرضا كهن دیری و تهیه كننده: منوچهر محمدی. «میهمان داریم» محصول حوزه هنری است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب