امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6642 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد؛

تصویب لایحه مالکیت فکری و معنوی در دولت / مبارزه با قاچاق کالا و سرقت آثار هنرمندان

خبرایران: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آیین پایانی چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران گفت: مبارزه با قاچاق کالا و سرقت آثار هنرمندان از جمله راه‌هایی است که می‌تواند تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌‌ای را امیدوارتر کند و لایحه مالکیت فکری و معنوی در دولت تصویب و اخیرا نیز به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.
تصویب لایحه مالکیت فکری و معنوی در دولت / مبارزه با قاچاق کالا و سرقت آثار هنرمندان

به گزارش خبرنگارخبرایران، آیین پایانی چهارمین «جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران» شامگاه گذشته با حضور «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «لاله افتخاری» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، «ذبیح‌ا.. فیض‌آبادی» مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ، اصحاب رسانه و  جمع کثیری از تولیدکنندگان بازی در برج میلاد به کار خود با معرفی بر گزیدگان در بخش‌های مختلف به پایان رسید. دراین مراسم «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بازی‌های رایانه‌ای اظهار داشت: بازی‌های رایانه‌ای گرچه در کشور پدیده‌ای نوپا و نوظهوری است، اما ظرفیت بسیار غنی برای تولید آن وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وظیفه حمایت کامل از تولیدکنندگان در این عرصه را دارد؛ تا با کاستن از مشکلات آنان راه را برای تولید آثار فاخرتر هموار سازد.

وی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و سرقت آثار هنرمندان از جمله راه‌هایی است که می‌تواند تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌‌ای را امیدوارتر کند و لایحه مالکیت فکری و معنوی در دولت تصویب و اخیرا نیز به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

جنتی گفت: تصویب این لایحه دولت توسط نمایندگان ملت سبب حفاظت از آثار هنرمندان خواهد شد و دیگر تولیدات آنان کپی‌برداری نخواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب