امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6660 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نصب چهاردهمین و پانزدهمین دوربین نظارت تصویری در منطقه 22

خبرایران:به منظور افزايش كنترل و نظارت بر ترافیک در معابر قطب تفریحی گردشگری پایتخت، 2 دوربين نظارت تصويري دیگر در منطقه 22 به بهره برداری رسید.
نصب چهاردهمین و پانزدهمین دوربین نظارت تصویری در منطقه 22

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، چهاردهمين و پانزدهمين دوربين نظارت تصويري منطقه در بزرگراه شهيد خرازي و تقاطع هاي آزادشهر و بلوار پژوهش بمنظور كنترل معابر بزرگراهي سطح منطقه نصب شده و به بهره برداري رسيده است.
قاسم مولایی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: « دوربینهای نظارت تصویری با هدف کنترل اوضاع و شرایط ترافیکی معابر بصورت مجازی و از راه دور در گلوگاههای ترافیکی نصب می شوند. نصب و راه اندازی دوربینهای نظارت تصویری در معابر، امکان رصد ترافیک را بصورت زنده، برای شهردار، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و دیگر ارگانهای ذیربط فراهم می کند. »
نصب دوربیهای نظارت تصویری و رصد زنده ترافیک سبب واکنش سریع در مواقع ضروری شده و رفع مشکلات احتمالی ترافیکی بوجود آمده در معابر را در حداقل زمان امکانپذیر می کند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب