امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6681 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت وقایع گستر فارس خبرداد؛

موفق به اخذ مجوز واردات و فروش و خدمات پس از فروش محصولات اپل شدیم / به دنبال کسب امتیازات بیشتر برای کاربران ایرانی و خرید نرم افزارهای آیتونز هستیم

خبرایران: مهندس «مهدی عبقری» مدیرعامل شرکت وقایع گستر فارس گفت: از تاریخ 30 ماه می سال 2013 و پس از حذف تلفن همراه از فهرست موارد شامل تحریم علیه ایران شرکت وقایع گستر فارس برای اولین بار موفق به اخذ مجوز واردات و فروش و خدمات پس از فروش محصولات اپل شده است.
موفق به اخذ مجوز واردات و فروش و خدمات پس از فروش محصولات اپل شدیم /  به دنبال کسب امتیازات بیشتر برای کاربران ایرانی و خرید نرم افزارهای آیتونز هستیم
به گزارش خبرایران، نشست خبری افتتاح اولین مرکز رسمی اپل در ایران با حضور مهندس«مهدی عبقری» مدیرعامل شرکت وقایع گستر فارس ،مهندس «محمد علمداری» مدیر توسعه عملیاتی این شرکت و اصحاب رسانه  در ساختمان مرکزی شرکت وقایع گستر فارس برگزار و دراین نشست خبری مهندس «مهدی عبقری» مدیرعامل شرکت وقایع گستر فارس ضمن اشاره به رعایت حقوق مصرف کنندگان اظهارداشت: مصرف کنندگان می توانند پس از خرید کالا به صورت قانونی از خدمات پس از فروش اپل بهره مند شوند.
وی افزود: کلیه محصلات اپل با گارانتی شرکت وقایع گستر فارس دارای 3 ماه گارانتی تعویض و 12 ماه خدمات پس از فروش و در مجموع دارای 15 ماه گارانتی هستند که طی این مدت محصولاتی که دارای گارانتی هستند تا 4 مرتبه در مراکز مورد تائید بروز رسانی شده و یا هر گونه مشکل آن را رفع عیب میکنند و در صورتی که کالایی قابل تعمیر نباشد یک دستگاه نو تحویل خریدار خواهد شد.
در ادامه مراسم مهندس «محمد علمداری» مدیر توسعه عملیاتی  ضمن تشریح استراتژی وقایع گستر فارس به معرفی آیفون های جدید پرداخت و گفت: نسخه کوچک‌تر آیفون از صفحه‌نمایش 4.7 اینچی بهره می‌برد که از صفحه‌نمایش 4 اینچی آیفون 5 و آیفون 5S بزرگ‌تر است. این گوشی هوشمند از طراحی جدیدی بهره می‌برد که تداعی‌کننده طراحی آی‌پد ایر و آی‌پد مینی با گوشه‌های گرد است. شیشه جلوی گوشی به قسمت کناری آن‌ نیز تنیده شده و شرکت اپل اعلام کرده این صفحه‌نمایش جدید از نوع رتینا با رزولوشن 1334 در 750 پیکسل است و از زاویه دید وسیع‌تری بهره می‌برد. شیشه صفحه‌نمایش جدید از نوع یون تقویت شده بوده که با آنچه پیش از این شایعه شده بود ( یاقوت کبود) تفاوت دارد.
وی ادامه داد: آیفون 6 ضخامتی 6.9 میلی‌متری دارد که آن را به عنوان باریک‌ترین دستگاه تولیدی توسط اپل معرفی می‌کند. کلید روشن و خاموش نیز به قسمت کناری گوشی منتقل شده تا با توجه به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، دسترسی به آن آسان‌تر باشد. در داخل آیفون 6 از یک پردازنده جدید A8 که 25درصد سریع‌تر از A7 استفاده شده در نسخه‌های قبلی است، بهره برده شده است. این گوشی هوشمند از تراشه گرافیکی 50 درصد سریع‌تر از نسخه‌های پیشین نیز بهره می‌برد.
علمداری افزود: اپل اظهار داشته این تراشه 13 درصد کوچک‌تر از A7 است و از فرآیند تولید 20 نانومتری در ساخت آن بهره گرفته شده است. همانند A7، در تراشه A8 نیز پشتیبانی کامل از پردازش 64 بیتی پیش‌بینی شده است. بنابر اعلام اپل، این تراشه کارایی بهتری در مدت زمان طولانی‌تر داشته و همین امر باعث خواهد به مرور و براثر گرما و دیگر موارد، کارایی آن کاهش نیابد. M8 قادر است به راحتی تمایزی میان اجرا و چرخه‌های تکراری قائل شود. این درجه از هوشمندی در M7 به کار گرفته نشده بود.
وی عنوان داشت: آیفون 6 پلاس با ضخامت 7.1 میلی‌متری، پس از آیفون 6 در رده‌ی دوم نازک‌ترین محصولات سری آیفون قرار می‌گیرد. این نکته هم قابل‌ذکر است که ضخامت آیفون 5S حدود 7.6 میلی‌متر بود که  با استفاده از Metal که در اجلاس توسعه‌دهندگان اپل معرفی شد، می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر از اجرای بازی‌ها را در اختیار کاربر قرار دهد. این یعنی این‌که آیفون 6 پلاس می‌تواند بازی‌ها را با رزولوشنی بالاتر از رزولوشن بازی‌ها کنسول‌های نسل هشتم اجرا کند! و اما دوربین آیفون 6 و 6 پلاس قابلیت فیلم‌برداری 1080p در 30 و 60 فریم و هم‌چنین قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن در 240 فریم‌برثانیه دارند کهدوربین آیفون 6 پلاس هم از سیستم لرزه‌گیر نوری OIS بهره می‌برد و در همین حال، دوربین آیفون 6 از سیستم لرزه‌گیر دیجیتال بهره‌مند است. دوربین آیفون 6 و 6 پلاس همان رزولوشن 8 مگاپیکسلی را دارد، با این تفاوت که توانایی فیلم‌برداری در حالت‌های گفته‌شده به آن اضافه شده است. هردوی این دوربین‌ها از فوکوس سریع‌تر و سیستم کاهش نویز پیشرفته‌تر برخوردار هستند. در کنار این امکانات، قابلیت ثبت تصاویر پانوراما تا اندازه‌ی 43 مگاپیکسل افزایش یافته است که این رقم در آیفون 5S اندازه‌ی 28 مگاپیکسل بود.
 
در ادامه مهندس عقبری ابرازداشت: این شرکت با جدیت به دنبال کسب امتیازات بیشتر برای کاربران ایرانی و خرید نرم افزارهای آیتونز با کارت های شتابی و به صورت ریالی است و با آغوش باز توسعه دهندگان نرم افزارهای فارسی برای IOS  را نیز پذیرا است.
سپس اولین فروشگاه و مرکز خدمات رسمی اپل در تهران با حضور تنی چند از مسئولین و متولیان حوزه فناوری  اطلاعات و ارتباطات و اصحاب رسانه و جمع کثیری از دوست داران محصولات اپل در ایران افتتاح شد و آیفون های جدید به صورت رسمی رونمایی شد.
 
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب