امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6708 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدير عامل بانک پارسيان اعلام کرد؛

راحت از کنار مطالبات معوق نمی گذريم/ بانک پارسيان يک بانک بورسي است

خبرایران : علي ديواندری مدير عامل بانک پارسيان گفت: بايد بخش عمده تسهيلات بانک به سمت تسهيلات خرد و متوسط هدايت شود تا ضمن ايجاد جريان جديد درآمدي، موجب کاهش ريسک بانک شده و در نهايت پرتفوي مناسب تري عايد بانک کند.
راحت از کنار مطالبات معوق نمی گذريم/  بانک پارسيان يک بانک بورسي است

به گزارش خبرایران، علي ديواندري ضمن بيان اين مطلب درگردهمايي مديران وکارشناسان اعتباري بانک پارسيان گفت: بخش عمده تسهيلات را بايد به سوي تسهيلات خرد و متوسط سوق دهيم که جريان جديد درآمدي ايجاد کند که موجب شود ريسک بانک کاهش يابد و در نهايت پرتفوي مناسب تري داشته باشيم. ضمن اينکه تسهيلات بزرگ هم نبايد متوقف شود و بايد به گروه هايي داده شود که ظرفيت خوبي داشته و سودآور باشند و ريسک آن در حد صفر باشد.

مدير عامل بانک پارسيان استراتژي و سياست مديريت بانک را عدم وجود پرونده راکد دانست و افزود: سياست مديريت بانک اين نيست که از کنار مطالبات معوق به راحتي بگذرد، بلکه اين است که هيچ پرونده راکدي وجود نداشته باشد وکساني به عنوان متولي وجود داشته باشند که با کار کارشناسي و با تصميم گيري موثر، پرونده ها را از حالت رکود خارج کنند.

دکتر ديواندري در ادامه خطاب به مديران و کارشناسان اعتباري بانک، گفت : به خاطر بانکي که دوستش داريد و به آن تعلق داريد بايد کمر همت بسته و براي بهبود وضعيت آن تلاش کنيد. بانک پارسيان بانکي قدرتمند و مهمي است و نبايد اجازه بدهيم مشکلي که به نام مطالبات معوق ايجاد شده، انرژي ما را بگيرد. چرخه مطالبات معوق سريع تر شده و درحال مذاکره با مشتريان هستيم. لذا بايد هم جلوي ايجاد مطالبات را بگيريم و هم با ارايه تسهيلات خرد و متوسط خون تازه اي در شريان بانک به جريان بياندازيم.

ايشان در پايان اظهار داشت : بانک پارسيان يک بانک بورسي است، انتظار بازار سرمايه اين است که سودمان را تامين کنيم و در سودآوري رتبه هاي قبلي مان را حفظ کنيم. مشتريان انتظار دارند که تسهيلات جديد بگيرند و بخشي از سود آوري ما نيز بايد از تسهيلات جديد باشدکه کليدش در دست شماست و اراده جمعي مي خواهد که تحقق پيدا کند.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب