امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6723 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

گامی دیگر در جهت حمایت از ورزشکاران؛

بانک پاسارگاد هدیه قهرمانان و مدال آوران بازی های آسیایی اینچئون را اهدا می کند

خبرایران:بانک‌پاسارگاد اعتبار مالی هدایای قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی را که بر اساس طرح توزیع وزارت ورزش تهیه شده‌است، تامین کرد.
بانک پاسارگاد هدیه قهرمانان و مدال آوران بازی های آسیایی اینچئون را اهدا می کند

به گزارش خبرایران به نقل از‌روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌ ضمن اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در گامی دیگر در جهت تجلیل از ورزش و ورزشکاران کشور، اعتبار مورد نیاز جهت تهیه جوایز کلیه قهرمانان مدال‌آور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی را تامین کرد.
وی ضمن تبریک به این عزیزان ادامه داد: وزرات ورزش و جوانان برای قهرمانان و مدال‌آوران این بازی‌ها تعدادی سکه بهار آزادی به تناسب کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز تعیین کرده‌است که بودجه لازم برای تهیه این سکه‌ها، توسط بانک‌پاسارگاد تامین شد.
رفیعی خاطر نشان کرد: بانک‌پاسارگاد در طول فعالیت خود گام‌های بسیار مثبتی در جهت ارتقاء سطح کیفی ورزش کشور برداشته‌است. حمایت از ورزش‌هایی از قبیل کشتی، کوهنوردی، ورزش‌های باستانی، فوتسال و ورزشکاران المپیک و پارالمپیک همچنین تجلیل از ورزشکاران در بازی‌های مختلف داخلی و بین‌المللی نشان از توجه ویژه این بانک به مقوله ورزش کشور است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب