امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6749 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اهدای دیپلم افتخار جشنواره پروین توسط گوهر خیراندیش به ترانه علیدوستی و نگار جواهریان

خبرایران: در پی نظرسنجی از 60 چهره فرهنگی و هنری در خصوص انتخاب بهترین بازیگران زن نسل دوم و سوم سینمای ایران در جشنواره پروین، در این مراسم از نگار جواهریان و ترانه علیدوستی با اهدای دیپلم افتخار از دستان گوهر خیراندیش بازیگر نامدار و کهنه کار سینمای ایران، تقدیر شد.
اهدای دیپلم افتخار جشنواره پروین توسط گوهر خیراندیش به ترانه علیدوستی و نگار جواهریان

 به گزارش خبرایران، نگار جواهریان در این بخش از مراسم، پس از دریافت دیپلم افتخار گفت: تشویق همواره به انسان امید می دهد و من آرزو می کنم جشنواره هایی از این دست، نه تنها به خاطر این که با موضوع زن برگزار می شوند بلکه به خاطر حمایت از فیلم های کوتاه و سینمای مستقل به حیات خود ادامه دهند.

رویکر هشتمین جشنواره فیلم پروین "نقش زن در تحکیم خانواده" است

مازیار رضا خانی، دبیر هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی نیز در این نشست، ضمن بیان رویکر اصلی جشنواره با عنوان "نقش زن در تحکیم خانواده" افزود: برگزاری یک جشنواره ی فیلم با توجه به کارکرد ها و نمودهای گوناگونش مشکلات بسیاری دارد که شورای سیاست گذاری قوی و راهبری ودبیرخانه جشنواره پروین با مسئولیت "فرناز قیصری پور" کار را به خوبی پیش بردند.

وی با اشاره به نقش و حمایت های مدیرعامل خانه هنرمندان در برگزاری جشنواره فیلم پروین، از مدیرموسسه تصویر شهر نیز تشکر کرد و گفت: حمایت های معاونت شهرداری، معاونت قوه ی قضائیه و انجمن سینماگران جوان و مراکز دیگر، عاملی برای حیات وپیش برد جشنواره پروین بوده و هست.

پخش برترین پویانمایی هشتمین جشنواره پروین اعتصامی با عنوان "درخت" و با موضوع حمایت از کودکان غزه، برش کیک جشنواره توسط ترانه علیدوستی و نگار جواهریان و نورافشانی در محوطه خانه هنرمندان از دیگر برنامه های ویژه آیین افتتاحیه این جشنواره بود.

هشتمین جشنواره ملی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم پروین اعتصامی از 28 مهرماه تا 2 آبان ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب