امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6756 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در یک روز بارانی و بدون حضور دوبین های تلویزیونی؛

پرسپوليس با یک گل از سايپا شکست خورد / ميلاد میداوودی به قلب درخشان شلیک کرد/دومين شکست متوالي پرسپوليس

خبرایران: سايپا با تک گل تماشايي ميداوودي پرسپوليس را در ورزشگاه آزادي شکست داد.
پرسپوليس با یک گل از سايپا شکست خورد / ميلاد میداوودی به قلب درخشان شلیک کرد/دومين شکست متوالي پرسپوليس

 به گزارش  خبرایران،ورزشگاه آزادی، ساعت 16:50 ، هفته دوازدهم لیگ برتر، تماشاچی کمتر 1000 نفر

اخطار: خانزاده دقیقه 28 و شهاب زاهدی 68 (پرسپولیس)، مجید ایوبی دقیقه33 محمدرضا اخباری 88(سایپا)

پرسپولیس: نیلسون، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، امید عالیشاه، محمد عباس زاده(87اسماعیل زاده)، احمد نوراللهی (50 صادقیان)، میثم حسینی، اومانا، مهرداد کفشگری، مهدی طارمی(55 زاهدی)
سرمربی:حمید درخشان

سایپا: محمدرضا اخباری، وحید محمدزاده، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی، محمد نزهتی، کاوه رضایی، سیدمهدی سیدصالحی، حکیم نصاری، مجید ایوبی و حامد شیری
سرمربی : مجید جلالی

شرح بازی:
پرسپولیس دومین بازی متوالی اش را نیز مقابل سایپا شکست خورد. پرسپولیسی ها که روز قبل با لشکری از بازیکنان مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار گرفتند در نهایت به رقم حملاتی که روی دروازه حریف انجام دادند و موقعیت هایی که نیلسون از سایپایی ها گرفت باتک گل میلاد میداوودی شکست را پذیرا شدند. این در حالی بود که پیام صادقیان، زاهدی بازیکن جوان این تیم، عباس زاده و مهدی طارمی به دفعات موقعیت های زیادی را از دست دادند تا در نهایت در میان دو دستگی هواداران برای تشویق دایی از یک سو و حمایت از پرسپولیس و درخشان از سوی دیگر بازی به پایان برسد. گفتنی است که در دقایق پایانی مسابقه تنها جایگاه 36 بود که به تشویق علی دایی پرداخت و سایر سکوها با تشویق پرسپولیس، درخشان و علی کریمی به موضع گیری علیه این شعار پرداختند.

شرح گل:
صفر ـ 1 (سایپا): میلاد میداوودی از فاصله 30متری سوپرگل زد و شدت ضربه اش آنقدری زیاد بود که نیلسون با توپ داخل دروازه رفت.

لحظات حساس:
دقیقه 13: ابراهیم شکوری با ضربه کاشته تماشایی تیر دروازه پرسپولیس را نشانه گرفت.
دقیقه 26: پرتاب اوت بلند شکوری به سید صالحی رسید که ضربه او را نیلسون به راحتی گرفت.
دقیقه 33: دفع توپ میثم حسینی با اشتباه مجید ایوبی ، فرار محمد عباس‌زاده را به دنبال داشت و در حالی که او می‌توانست با دروازه‌بان سایپا تک به تک شود، با خطای ایوبی مواجه شد و این بازیکن از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. به دلیل اینکه توپ کاملا در اختیار عباس ‌زاده نبود، تورج حق‌وردی، داور مسابقه او را اخراج نکرد.
دقیقه 34: ضربه ایستگاهی که به دلیل خطا روی محمد عباس‌زاده به دست آمده بود، با ضربه مهدی طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 49: ضربه احمد نوراللهی از بالای دروازه سایپا بیرون رفت.
دقیقه 50: ضربه سر سیدصالحی با اختلاف راهی به دروازه پرسپولیس نیافت.
دقیقه 51: سانتر پیام صادقیان در اولین لحظه حضور با یک سانتر زیبا طارمی را صاحب موقعیت کرد که طارمی موفق به کنترل توپ نشد.
دقیقه 64: پیام صادقیان در حالی که 5 بازیکن سایپا را در محوطه 18 قدم به هم ریخته بود، پاسش به اشتباه به پای مهاجم پرسپولیس برخورد کرد و به اوت رفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب