امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 676 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۹:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حكم دكتر علی دارابی؛

اعضاء شورای راهبردی شبكه دو سيما منصوب شدند

خبرایران : معاون سيماي رسانه ملي در احكامي اعضاء شوراي راهبردي شبكه دو سيما را منصوب كرد.
اعضاء شورای راهبردی شبكه دو سيما منصوب شدند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، حجت الاسلام سعيد مهدوي كني، دكتر سوسن كشاورز، دكتر شكوه نوابي نژاد، مهندس محمود فرشيدي، دكتر اصغر احمدي و محسن مومني با حكم دكتر علي دارابي معاون سيما به عنوان اعضاء شوراي راهبردي شبكه دو سيما معرفي شدند.

در حكم دكتر علي دارابي براي اعضاي اين شورا، بر بررسي و انتخاب اولويت هاي با توجه به لزوم سوگيري محتوايي در سريال ها و تله فيلم ها بر اساس ماموريت هاي شبكه زندگي تاكيد شده است.

همچنين ارائه راهكارهاي رسانه اي به منظور تحكيم و تقويت نهاد خانواده در جامعه و تلاش براي ارائه راه هاي پرداختن مستقيم و غير مستقيم به سبك زندگي ايراني ـ اسلامي در دستور كار اين شورا قرار گرفت.

 ارائه راهكارهاي برنامه سازي در پرداختن به موضوعات اسلام، تشيع، ايران، ولايت فقيه، دفاع مقدس، تاريخ تمدن، غرور ملي و ديني، طبيعت، محيط زيست، قانون، نظم وانضباط، موسيقي كودك، اميد به آينده و شعار سال از موضوعاتي است كه در اين حكم بر آن تأكيد شده است.

معرفي روش هاي موثر در تبليغ و ترويج رشد جمعيت و تحقق سياست هاي جديد جمعيتي، ارائه محورها و پيشنهادهاي برنامه سازي براي مخاطبان 12 تا 18 سال از ديگر نكات ديگري است كه در اين حكم به ان‌ها اشاره شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب