امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6788 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراخوان پنجمین جشنواره فیلم شهر اعلام می‌شود

خبرایران: فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به زودی اعلام می‌شود.
فراخوان پنجمین جشنواره فیلم شهر اعلام می‌شود

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، ترویج سبک زندگی و زیست دینی در شهر، تقویت روحیه صبر میان شهروندان، ترویج رفتار همراه با آرامش در زندگی شهری، گسترش نشانه‌ها و نمادهای فرهنگ اسلامی- ایرانی در اماکن شهری، اشاعه و ارتقاء فرهنگ نظم و قانون‌گرایی، گسترش تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، آشنایی شهروندان با ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشناسازی شهروندان با تغییرات فرهنگی نامطلوب و مدیریت آسیب های آن، اشاعه مشارکت شهروندان در امور شهری بر اساس روحیه جهادی و تحکیم بنیاد خانواده و بیان جنبه های مثبت افزایش جمعیت از جمله رویکردهای این رویداد فرهنگی سینمایی کشور عنوان شده است.

بر پایه این خبر، دوره گذشته جشنواره فیلم شهراردیبهشت ماه سال 90 برگزار شد. دبیرخانه جشنواره ماه گذشته در فرهنگسرای سرو آغاز به کار کرده است.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری  سیاوش حقیقی تهیه‌کننده سینما برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب