امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6853 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهلت ارسال اثر به جشنواره داستان انقلاب تمدید شد

خبرایران : دبیرخانه هفتمین جشنواره داستان انقلاب (جایزه امیرحسین فردی) بنا به تقاضای شركت‌كنندگان، مهلت ارسال آثار را تا 30 آذر تمدید كرد.
مهلت ارسال اثر به جشنواره داستان انقلاب تمدید شد

به گزارش خبرایران به نقل از حوزه هنری، دبیرخانه جشنواره های حوزه هنری با توجه به پایان مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره سراسری داستان انقلاب كه پیش تر یکم آبان اعلام شده بود، این مهلت را تا 30 آذر تمدید كرد.

موضوعات این دوره از جشنواره را مسائل و اتفاقات سال‌های قبل از انقلاب و روزهای پیروزی انقلاب، حوادث و رویدادهای پس از انقلاب همچون كودتای نوژه، حادثه طبس، درگیری‌های كردستان، سنگ‌اندازی‌های گروه های معاند پس از انقلاب همچون ترورها، منافقین، تأثیر انقلاب در منطقه و كشورهای اسلامی و همسایه همچون بیداری اسلامی، تهدیدهای پیدا و پنهان دشمنان انقلاب و فرصت‌های به دست آمده در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دربرمی‌گیرد.

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره بهمن سال جاری(1393) برگزار خواهn شد و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.artfest.ir نسبت به ثبت نام فرم اینترنتی اقدام و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره های حوزه هنری به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همكف ارسال كنند.

هفتمین جشنواره داستان انقلاب برای شناسایی و پرورش نویسندگان و جوانان متعهد هنرمند و خلق آثار ارزشمند ادبیات داستان انقلاب در چهار بخش رمان بزرگسال، رمان نوجوان، داستان كوتاه بزرگسال و داستان كوتاه نوجوان برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب