امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6854 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد بازسازی عتبات عالیات و بانک سپه

خبرایران: ستاد بازسازی عتبات عالیات و بانک سپه برای جلب مشارکت و کمک به توسعه حرم‌های اعتاب مقدس در عراق تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد بازسازی عتبات عالیات و بانک سپه

به گزارش خبرایران، بر اساس این تفاهم ایجاد زمینه اخذ وجوه مردم، مشتریان و کارکنان بانک سپه، طراحی سازوکار و نرم افزار مناسب برای خودپردازها و اینترنت بانک و همراه بانک به منظور ایجاد گزینه کمک به عتبات از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

در مراسم امضای این یادداشت تفاهم همکاری حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان از پیوستن بانک سپه به جمع کثیر خادمین اهل بیت علیهم السلام ابراز خرسندی کرد و گفت: ستاد با اتمام همه پروژه‌های بازسازی محول شده، وارد فاز اجرای طرح‌های توسعه‌ای شده‌ است.

حسن پلارک اعلام کرد: آخرین پروژه بازسازی در عتبات عالیات، بازسازی حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سامرا است که پایان یافته و اجرای طرح‌های توسعه‌ای این حرم آغاز شده است.

وی اولین طرح توسعه‌ای را طرح توسعه حرم علوی به نام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) ذکر کرد و افزود: پروژه بعدی بخشی از طرح جامع توسعه حرم امام حسین(ع) در کربلا به نام صحن عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) است که با پایان یافتن طراحی آن در ایام اربعین فاز اجرایی آن شروع می‌شود.

همچنین اجرای طرح‌های توسعه‌ای در کاظمین به نام صحن امام رضا(ع) و تملک زمین‌های اطراف حرم مطهر در سامرا از دیگر طرح‌های توسعه‌ای ستاد بازسازی عتبات عالیات بود که از سوی پلارک اعلام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در این فرآیند همه دستگاه‌ها، نهادها و مردم همت گمارده‌اند، افزود: امضای تفاهم نامه با بانک سپه نیز در ادامه همکاری‌های شایسته سیستم بانکی کشور با این ستاد برای بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر در اعتاب مقدسه است.

در ادامه این مراسم تقوی‌نژاد، مدیرعامل بانک سپه مصادف شدن امضای این تفاهم‌نامه و شروع ماه محرم را پربرکت شمرد و گفت: کمک به بازسازی اعتاب مقدسه توفیقی است که امروز برای این بانک و مجموعه همکاران آن حاصل شده است.

تقوی نژاد همچنین ابراز امیدواری کرد که با اخذ مجوز حساب 110 از بانک مرکزی بتوان جمع‌آوری نذورات در سطح کشور را بهبود بخشیده و با اجرای مفاد این تفاهمنامه به وظیفه دینی خویش عمل کنیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب