امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6874 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجراي طرح محدوديت تردد ناوگان باري بالاي 40 سال

خبرایران : براساس بخشنامه جديد طرح محدوديت تردد ناوگان باري فرسوده، از 10 آبان‌ماه سال‌جاري، ناوگان باري با سن 40 سال و بالاتر از دو مبداء بندر امام‌ خميني (ره) و بندرعباس صرفاً مجاز به بارگيري و حمل كالا در محدوده استان مربوطه مي‌باشند.
اجراي طرح محدوديت تردد ناوگان باري بالاي 40 سال

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، غلامحسين دغاغله مديركل دفتر حمل و نقل كالا با بيان اين خبر، افزود: براساس بررسي‌ها و مطالعات انجام گرفته در بهبود شاخص‌ها و الگوهاي حمل‌ونقل و ضرورت افزايش راندمان ناوگان باري كشور و در جهت تقويت نوسازي ناوگان طرح محدوديت تردد ناوگان باري فرسوده با شرايط تعيين شده به ادارات كل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي سراسر كشور ابلاغ شد.

دغاغله اظهار داشت: به منظور جلوگيري از اختلال در حمل‌ونقل كالا، با مقامات و مسؤولين استاني و تشكل‌هاي صنفي و اطلاع‌رساني درخصوص اجراي طرح مذكور در مكان‌هاي بارگيري و پايانه‌هاي بار هماهنگي‌هاي لازم انجام شده است.

وي با اشاره به برنامه‌هاي گسترده سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي جهت بالابردن ضريب بهره‌وري در بخش حمل‌ونقل كالا در كشور تاكيد كرد :

شركتهاي حمل‌ونقل ، صاحبان كالا و حتي رانندگان با استقبال از برنامه‌هاي بهينه‌سازي در بخش همواره در كنار و همراه برنامه‌هاي سازمان بودند به وي‍‍ژه تشكلهاي صنفي كه به عنوان بازوان پرتوان حاكميت محسوب مي‌شوند.

مديركل دفتر حمل‌ونقل كالا با روشن خواندن افق‌هاي پيش‌روي بخش حمل‌ونقل كالا اعلام داشت:  سازمان همواره آمادگي پذيرش پيشنهادات و راه‌كارهايي كه در توسعه و ارتقاء جايگاه بخش مؤثر باشد از سوي صاحب‌نظران و فعالان در صنعت حمل‌ونقل جاده‌اي را داشته و استقبال نيز مي‌نمايد.

لازم به ذكر است طرح محدوديت تردد ناوگان باري بالاي 40 سال كه مقرر بود مدتي قبل به اجرا درآيد پس از بحث‌هاي كارشناسي مقرر است به اجرا درآيد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب