امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6890 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان خصوصی‌سازی:تکلیف آزادسازی سهام عدالت تا پایان سال ۹۴ باید مشخص شود

خبرایران: حسینی اظهار کرد: براساس قانون اقساط سهام عدالت از محل سود آن تسویه می‌شود و اگر تا پایان سال ۹۴ این اقساط پرداخت نشود، باید باقیمانده را مردم پرداخت کنند یا اینکه بخشی از سهام عدالت که پول آن پرداخت شده آزادسازی شود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی:تکلیف آزادسازی سهام عدالت تا پایان سال ۹۴ باید مشخص شود

به گزارش خبرایران، به نقل از روابط‌عمومی  وزارت اقتصاد، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی، با اشاره به اینکه همه فعالیت‌ها و کارهای مربوط به سهام عدالت براساس قانون انجام می‌شود و به هیچ وجه این طرح یا سهامداران عدالت فراموش نشده‌اند، بلکه به موقع و در بستری قانونی کارها پیش می‌رود، گفت: امیدواریم حداقل تا پایان سال آینده تکلیف آزادسازی سهام عدالت و اجازه خرید و فروش آن مشخص شود.
رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی افزود: براساس قانون باید همه اقساط سهام از محل سود آن تسویه شود و اگر تا پایان سال آینده این اقساط پرداخت نشود، باید باقیمانده را مردم پرداخت کنند یا آنکه بخشی از سهام عدالت که پول آن پرداخت شده، آزادسازی شود.
پوری‌حسینی گفت: همه سهام 62 شرکت به صورت مشاع در میان همه سهامداران عدالت توزیع می‌شود و سهام خوب یا بد نخواهیم داشت و مردم مطمئن باشند که در شرایط برابر از سهام عدالت برخوردار هستند.
وی اضافه کرد: کسانی هم که ممکن است برگه‌های سهام خود را گم کرده باشند، نگران نباشند چون همه اطلاعات مشمولان سهام عدالت را داریم و آنها را سهامدار عدالت می شناسیم.
رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی درباره افرادی که جامانده اند نیز تصریح کرد: دیگر نمی‌دانیم به گذشته برگردیم، هرچند امیدواریم شاید تا حدودی فاصله صفر تا 100 را پر کنیم که باید در دولت تصمیم‌گیری شود و می‌توانیم تا 48 میلیون نفر این ظرفیت را تکمیل کنیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب