امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6902 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بازدید رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران از سیزدهمین نمایشگاه دام و طیور

خبرایران : مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران به همراه جمعی از مدیران این بانک، امروز پنجم آبان‌ماه سال‌جاری از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور بازدید کرد.
بازدید رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران از سیزدهمین نمایشگاه دام و طیور

به گزارش خبرایران وی در ادامه این بازدید با حضور در غرفه شرکت یکتا پوپک پارسیان، نشست مشترکی با مسئولان آن شرکت برگزار و طی آن، مدیرعامل شرکت مذکور به تشریح نحوه همکاری با پست‌بانک ایران در راستای رونق اقتصادی و توسعه روستاها و همچنین نیاز واقعی روستائیان به بحث آموزش، توانمندسازی و تأمین منابع مالی آنان پرداخت.

حسن‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به گستردگی شعب و دفاتر پست بانک ایران گفت: هدف این بانک کمک به مناطق محروم و روستائی است و به دنبال کسب سود حداکثری نیست بلکه درصدد کمک به تحقق منافع اجتماعی و رفاه جامعه به ویژه در این مناطق است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص تعامل با وزارت جهاد و کشاورزی اظهارداشت: پست بانک ایران بسترها و ابزاری بانکی را برای توسعه روستاها و مناطق محروم فراهم ساخته و در این راستا همکاری خوبی با نهادها و سازمان‌ها جهت اشغال‌زائی و توسعه کسب ‌و ‌کارها دارد.

رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران در ادامه به تشریح موفقیت‌های این بانک در روستاها و لزوم حضور آن در این مناطق پرداخت و اظهارداشت: این بانک دارای وظایف حاکمیتی است و هدف آن کمک به امور اجتماعی و رونق اقتصادی به ویژه مناطق روستائی است و در این زمینه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان نیز رسالت آن را به عنوان یک رسالت حاکمیتی پذیرفته‌اند.

وی درپایان درخصوص فعالیت‌های ویژه پست‌بانک ایران در روستاها از جمله صندوق قرض‌الحسنه و صندوق تأمین مالی خرد روستائی توضیحات لازم را ارائه کرد.

گفتنی است: پست‌بانک ایران با مشارکت شرکت یکتا پوپک پارسیان خدمات ویژه‌ای را در قالب طرح تکریم کشاورز از جمله؛ کشاورز کارت، تسهیلات خرید نهاده‌ها و ادوات کشاورزی و سایر خدمات را به روستائیان ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است: نمایشگاه مذکور از چهارم آبان‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و تا هفتم همین ماه ادامه دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب